LOLA 係一個美國化妝品牌黎, 佢主張係化妝品入面加入護膚成分,
等大家係化妝的同時既不傷害皮膚, 又可以護膚.

我係19歲之前一路都無化妝, 連base同防曬都唔搽,
其實我而家都極少化妝, 一般只係上防曬同埋base,
若果時間許可, 我會上埋胭脂同碎粉, 咁樣皮膚望落去會好d,
因為我唔識化妝, 所以只會係d重要場合先會化全妝.

LOLA係我接觸化妝品的第一個品牌,
首先被佢包裝所吸引, 試過上面之後氣色真係好咗, 因為我面色比較不勻同暗啞.

LOLA 乾濕兩用粉餅 SkinSilk Wet/ Dry Powder Foundation


因為個粉餅已經用咗成九個月, 所以個盒有d殘舊, 而家已經用哂好耐啦.
我偏好係差唔多用完d products先寫心得, 因為咁先至會有最準ge效果.



請忽略那充滿粉的鏡子, 它是兩層設計的, 第一層當然是粉餅了.


第二層是粉撲, 這個粉撲超級好用, 粉餅都用完了, 佢咁係完好無缺, 同埋佢抓粉量剛好, 唔會令到妝厚.
我通常係將個粉撲分成四成沾粉, 用完兩面共八次之後一定會洗粉撲,
因為我覺得一旦個粉撲污糟的話, 咁塊面就好容易生粉刺ga啦,
所以粉撲清潔我一定會做好.

另外, 我無影出黎, 個粉撲下面, 粉餅盒最底層係好似密粉盒咁ge設計,
有d小孔係度, 我認為咁ge設計有好有唔好,
好ge係d多餘ge粉會清得走, 唔使成日抺同"dun"個粉盒,
唔好就係d污糟野可以係底部入去個粉撲度, 所以我每次用完一定會即刻將佢放返入個紙盒入面.



隻粉餅總共有六個色, 我皮膚算係健康膚色, 混合性肌膚, 揀 liner 色最啱我.
粉餅用到只剩外面一個圈圈了, 可想而知佢幾好用,
粉好幼, 撲係面上好貼, 個妝好薄, 同埋好少淨粉,
但係粉薄, 貼面就會需要補妝, 通常我中午放break就會噴mist, 印一印,
再上返一層粉餅就算, 一日落黎, 個粉餅唔會話變暗同黃.
因為我唔會話出好多油, 所以控油效果唔評價.


之前講過呢個品牌ge化妝品有護膚成分,
個粉餅上的一粒粒突起係黃豆精華黎ga, 有保濕同護膚ge作用,
夜晚卸完裝之後都唔會話好乾, 繃緊ge感覺,
同埋因為我唔係成日化裝, 所以個粉餅我可以用咗over十個月先用哂,
最後用到一粒粉都無!!

我啱啱發現上粉前後戈兩張相原來手震,
影得好懞, 睇唔到效果,
咁我就唔post戈兩張相上黎啦,
不過我可以肯定咁講用咗呢個粉餅之後,
毛孔會細咗,
因為我自己無咁暗瘡, 雀斑同印戈d,
所以遮瑕效果唔太清楚, 但係少少太陽斑同紅印, 敏感戈d都係遮到ge.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()