Canmake 通瑩閃亮眼影 Shimmer Jelly Eyes #02 Super Milk Tea mop69,



背面寫咗佢色號同埋類似成份ge野



呢個係佢個刷頭, 專登整多d眼影膏出黎, 影得清楚d
個色就咁睇比包裝深色d, 但搽開咗一啲都唔深色,
其實我買呢個係當eye base用,
因為我ge眼影基本上都係大土色, 所以用奶茶色黎打底係最適合不過ga.



裸手一隻



左邊係黃光燈, 右手邊係白光燈,
其實只係好淺ge啡色, 再加上好多好細ge閃粉,
我隻眼夏天都算油眼, 但係我覺得佢持久度算ok,
even我去迪士尼玩, 夜晚落妝都仲有係度,
唔會溶得太過份, 性價比絶對ok.


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*

arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()