真係大頭蝦, 呢篇blog係尋日ga,
雖然publish咗, 但唔記得改時間,
所以仲停留係28-apr up相戈一日........
而家改返時間up返佢上黎先^^

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

啱啱極爭取中午食飯時間, 去咗armani度做facial,
今次係前幾日咁啱行過armani, 上次買開野戈個ba見到我,
問我有無興趣做mop450 redeemable facial,
個facial仲會用上一塊價值mop130最新ge luminessence mask,
咁筍, 我師奶仔性格梗係book黎做啦.

全程45mins, 我仲訓著埋, 就知道個facial幾舒服,
跟住大家都知道無可能只買mop450走ge, 放低咗mop1530,
手滑了, 手滑了, 希望余總睇唔到啦~~

今次講已引入咗港澳多時ge Curel



Curel 深層保濕化妝水 & Curel 水凝保濕乳液 係套裝入面ge 中size samples黎,
戈時一見到屈臣氏有curel20日試用套裝, 啱哂我鐘意試新野ge性格, 同埋真係好扺
即刻買咗三套黎用, mop 130/1set,
包括:
豐盈泡沫潔面乳 90ml
深層卸妝啫喱 30g
深層保濕化妝水(II) 30ml
水凝保濕乳液 30ml
深層高效保濕面霜 10g
真係好扺ga, 我見而家仲有呢set賣



今次介紹Curel 深層保濕化妝水, 我總共用咗3枝x30ml, 共90ml,
貨裝一枝150ml, 我都用咗大半枝,
所以應該可以講下個用後感



背面寫咗產品簡單資料, curel係花王旗下, 日本製造,
"• 保濕成分(桉樹精華)能深入滲透至角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態,有效抗禦外來刺激
• 有效預防乾燥問題惡化
• 提升肌膚自我防禦能力,紓緩因肌膚乾燥引起的不適"
--from 花王官網



個封口唔大, 倒出黎ge份量ok,
雖然整個係膠製, 但質感唔錯哦!!



雖然係深層保濕, 但係都係好水狀, 流動性好高,
透明有少少香味



個人認人保濕效果以咁ge價錢黎講不過不失,
但係我冬天一定唔夠用, 冬天一定要用返傑戈啲化妝水,
以我鼻測應該係無酒精ge,
完全唔會敏感, 敏感肌可以放心使用.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()