專科保濕化妝水真係出咗好耐好耐, 而家港澳連佢ge乳液都有得賣,
不過暫時佢仲未排到隊等我用佢, 因為想試ge野實在太多太多啦.
澳門一發售戈時只有萬寧有得賣, 所以就迫住捱貴價, mop99/200ml,
保濕專科同美白專科都有清爽型同滋潤型之分,
我兩隻都係用滋潤型,
因為我認為軟化後同含水量較高ge膚質比較容易吸收後續護膚品



強調無香料, 無人造色素,
並加入透明質酸, 蜂皇槳及甘油等重點保濕成份,
利用獨家的保濕微粒萃取科技, 使更多ge化妝水滲透入皮膚底層

但要強調一樣野係, 無論保濕或美白兩枝滋潤型化妝水都有加入酒精成份,
個人認為陣酒精味都幾大陣, 所以敏感肌都係要慎用!!!



使用前ge裸手



一般用呢種比較稠密ge化妝水我都會借助化妝棉使其更加容易被皮膚吸收



類似精華液質地, 淡乳白色ge化妝水,
我整塊面ge用量如上



用咗之後隻手明顯有光澤同紋理整齊返, 隻手唔怕乾到反白,
但因為佢有酒精成份, 所以比較容易揮發,
盡量快快手做埋後續保養.
呢隻化妝水ge滋潤度係冬天都足夠, 夏天朝早用可能有少少笠,
但夜晚開冷氣用絶對無問題

另外, 由於有酒精, 個人唔建議用呢隻爽膚水做濕敷,
怕會引起敏感


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()