Innisfree 紅石榴面膜 主要訴求抗氧化, 緊緻同美白,
呢塊mask係我係韓貨水貨舖買野送ge, 平時賣緊mop12/1pc, 買10送1,
佢仲係舊包裝, 如果見到塊mask最底下戈三個韓文字, 即係  非賣品   ge意思,
內容物同市面上賣緊ge一樣, 通常係平時做promotion送或者連set出ge.



wuwu, 拍完爽膚水ge面頰, 毛孔大, 膚色又暗



我真係好鐘意佢隻面膜紙. 超薄, 同mask house幾似,
不過可能因為我太粗魯, 成日打開佢ge時候都會扯爛佢, Orz...

講下我用paper mask ge習慣先,
因為我係楝企放d mask, 所以d精華會沉底,
一般我用之前會用雙手平壓下佢, 再推返d精華去塊mask度,
再放佢係枱面等佢自己吸返d精華入塊mask,
塊mask吸到飽和就會吸唔到,
拎咗塊mask出黎個袋通常都會仲有好多精華,
佢d精華唔會太杰



敷上面好貼, 個剪栽我覺得算ok,
但係個鼻位蓋唔哂, 可能我個鼻太大,
所以係呢個時候, 我會拎個面膜袋入面ge精華搽滿係個鼻位同嘴角位,
我通常敷15分鐘.

 
敷完之後見到仲有好多精華液係面度, 毛孔細咗,
紅石榴mask d精華雖然唔係杰, 但係我敷完後覺得塊面係痴痴地ge,
我通常按摩等佢吸收, 真係覺得太笠我會用evian water + 化粧棉拍下
我覺得紅石榴比較適合成熟ge肌膚使用, 所以我暫時唔會買佢黎用住.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()