Innisfree皇牌加best seller top 5 濟州島火山泥毛孔深層清絜面膜 Jeju Volcanic Pore Clay Mask,
由於係best seller, 長期有promotion set, 最常見係連同系列ge爽膚水,
我只需要深層清潔, 係韓貨水貨舖單買mop129/100ml.



請原諒佢溶溶爛爛ge外表, 因為佢住咗係浴室已經四個月了,
其實呢隻火山泥mask有soft版同hard版, 另外仲有一個粉末狀版本(要自己溝),
我買咗soft版,
至於soft同hard ge分別係火山灰含量為3000mg同6000mg,
火山灰為清潔及吸附油脂的主要成份, 一般膚質用soft已足夠, 否則會過度清潔及太乾,
hard比較適合油性皮膚用.
唔好見佢100ml細細罐, 我每個星期用一次, 用咗6個月, 十分耐用!!



佢有層保護蓋防止d水入去稀釋咗個泥mask



係朱古力色, 即係火山泥ge顏色, 顆粒超微細, 完全感覺唔到, 好滑

以下
我要露面了
請做好心理準備
------------------------------------------------------------------------我是分隔線--------------------------------------------------------------------



呢個mask係卸好妝, 潔面後用ge, 如果怕太乾或者有那ge感覺, 可先拍上有保濕作用ge爽膚水
我通常都會敷到完全見唔到毛孔, 係鼻, 鼻翼及眉心位會重點加強


可以見到我係名副其實ge厚敷,
打圈按摩搽上面, 敷上面後唔會有焗ge感覺, 我用就唔怕那,
我一般係敷10分鐘後用清水洗, 千祈唔好以為敷得越耐越乾淨,
如果個泥mask一乾就好易令皮膚產生皺紋,
請緊記!!!!



敷夠10分鐘後我就會沾少少水打圈按摩, 等個mask慢慢清走ge同時帶走埋d死皮同廢棄物


因為泥狀mask好難用手洗乾淨, 所以我有時會攞個仔d舊紗巾黎輕輕力打圈,慢慢洗乾淨d泥.
洗乾淨咗之後會發現塊面乾淨好多, 毛孔會細咗, d粉刺會走哂出黎,
因為innisfree呢隻火山泥仲有消炎ge功效, 所以如果有暗瘡會見到d暗瘡會比敷之前細粒咗同無咁紅.


有圖有真相, 呢個係鼻翼位, d粉刺係咪走哂出黎呢,
通常我會用化妝棉拍返爽膚水, 係呢d位打圈, 咁淺層戈d粉刺就可以清走,
若仲有ge話我會用粉刺針細細力咁壓佢出黎.

 

眉心戈粒其實係準備爆出黎ge暗瘡,
敷完之後真係淡色咗好多,
之後佢居然無爆出黎自己好返,
所以我相信佢係有消炎作用ge.

呢隻同我而家用緊ge綠泥係我用過最溫和且有效ge深層清潔mask,
大家不妨試試

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()