Shiseido 新艷陽.夏 360度全罩防曬露 Perfect UV Protector SPF 50+ PA+++
佢個中文名好好笑, now now地,
呢枝防曬係我上一年八月買mop280/50ml, 叫做新出,
用到今個月先用哂, 真係超耐用!!!!!

我防曬本身用開sofina, 中間走咗去用innisfree同biore,
後尾因為見到forum好多人話用sofina會用到出斑, 咁啱我又真係面頰出咗幾粒斑,
睇咗台灣某皮膚科醫生一本對護膚品成效分析ge書,
shiseido防曬居然排第一位, 就買咗最新出呢枝防曬啦,
買戈時做緊新品promotion, 買呢枝送一set white lucent旅行裝, 好抵!!
而家仲有枝sofina未開打咗入冷宮 = =:



http://www.cosdna.com/cht/cosmetic_c94e79754.html
睇個成份會見到佢係屬於物理+化學性防曬,
敏感ge人要慎用.
SPF 50+ PA+++對於坐office ge我黎講係夠用有餘,
呢隻仲有Super Veil-UV 360防曬技術,確保防曬劑均勻覆蓋微細肌理,從不同角度阻擋紫外線

個開口係一般防曬ge設計,
但我想講呢個設計同個蓋成日都會積咗超多防曬係度,
仲變成一舊舊, 好嘔心!!!!
所以我定期會清潔下佢個嘴, 費事d污糟野走咗入去搽到我敏感


就SPF 50+黎講, 佢質地真係叫做一d都唔杰,
呈淺蝦肉色, 有少少修飾作用,


搽係面度唔算焗, 6點放工塊面都唔會變成大油田,
搽完隻手好似有層薄膜包住咁, 算清爽
又唔會泛白, 幾好!!

係首圖見到佢細細個字寫住"very water-resistant", 佢真係無誇大, 唔止very, 係extremely,
我平時朝早搽完佢要用專用洗手液先清得乾淨隻手,
用佢去游水包無問題,
所以返到屋企一定要卸妝,普通洗面應該洗唔乾淨, 到時阻塞毛孔就麻煩啦!!

至於佢個防曬效果, 我只可以話我無出新斑,
咁佢都應該叫做有做到本份.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()