close


Clarins 挺胸緊緻乳霜 係我第一次用clarins呢個品牌嘅野, mop450/50ml,
其實我買佢ge目的係firm返個胸, 因為我去開買bra戈個阿姨話我啲肉本身好鬆,
雖然心口都叫有肉, 但係個胸型唔好睇.
所以就買佢返黎幫補一下啦.



產品說明



真身係好有質感ge磨砂玻璃樽, 都幾重手,
做戈時要小心啲, 好易手滑跌爛佢



印象中係寫住開封後十二個月用完,

Clarins 挺胸緊緻乳霜
-- from COSDNA

因為係用係胸部, 胸部比較多淋巴腺體,
所以我一定會用返啲成份比較天然ge大牌子,
起碼可以確保化學物含量較低, 較有保証, 用落都安心啲.



泵嘴再加多個安全鎖, 要擰向右邊先按到啲乳霜出黎



泵嘴都幾大, 所以有時會積咗啲乳霜係嘴位結成一塊塊,
我一般用完後會清潔一下個泵嘴位



應該係房間黃光燈影響, 佢係乳白色, 質地都幾厚身




搽開後見到好有光澤, 滋潤度好夠.

其實係我上年秋天買黎用, 但中間個冬天太凍, 所以停咗無用.
秋天每晚都用, 大大話話都用咗兩個幾月,
我一次用8泵, 先每邊打圈塗上4泵,
再按說明書展示以打横8字型ge手勢按摩胸部,
係無任何運動ge配合下,
其實firming個效果真係好好明顯,
我可以話只要三四日就感覺到個效果,
<--可能我個胸啲肉真係太鬆
而且有埋潤膚ge作用, 唔錯

但我前幾日擰返出黎諗住用, 佢居然成枝變咗質,
按出黎有啲黃色膠狀物, 按咗好多泵都係咁,
所以我唔敢再用, 我諗佢個開封後期限無十二個月咁耐,
應該係六個月之內用哂比較有保障.

如果想firm胸又有恒心的話,
呢枝挺胸緊緻乳霜絶對係一個好好嘅選擇,
假若我再買胸部護理產品, 佢會係我ge不二之選

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*

arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()