之前空瓶記有介紹過,
來自美國加州的天然水果有機保養品牌Juice Beauty , 佢ge護膚品以100%果汁取代水, 親膚度極高,
美其品牌為可以食ge護膚品, 有美國USDA有機認證.

呢枝眼膜係a beauty bar買, mop460/15ml,
我覺得天然有機產品賣呢個價錢係可以接受ge.



青蘋果系列主打抗氧化及修複皮膚, 講明無parabens等化學物,
敏感肌都用得, 等大家可以放心使用



呢度列明咗全成份, 含有抗衰老縮氨酸、硫辛酸、輔脢Q10、維他命C,
同時含有亮化肌膚滋潤成分有機蘋果、葡萄、檸檬汁,注入強效抗氧化成分及防過敏成分



佢係膠樽包裝, 我用咗無幾耐就跌裂咗佢個膠蓋 ==:



佢寫住有淡化黑眼圈同撫平細紋ge作用



日日用都得, 建議敷10分鐘, 但個ba話朝早起身敷3分鐘都ok,
咁當然佢咁貴, 我係會夜晚敷足10分鐘ga!!!



個泵口又係一個問題, 如果耐無用, d眼膜就會結哂痴住咗個口,
整返乾淨佢又要搞一輪, 好麻煩!!!



擠出黎好似牛奶咁, 聞到淡淡蘋果香味, 陣味一啲都唔人工, 好舒服



texture幾水, 好易推開, 通常上面戈一泵係我兩隻眼ge用量,
日日沖涼戈時用, 好方便.
搽咗上眼會feel到眼週有輕微彈彈下, 好似有少少過電流ge感覺
ba話係入面ge成份加速咗眼週血液循環,
呢個就係改善黑眼圈ge原理.

用完一枝, 因為我由細有捽眼ge習慣, 眼紋好嚴重,
又要湊仔, 黑眼圈都好嚴重,
我覺得細紋同黑眼圈方面無改善,
不過眼週肌膚含水量明顯好咗,
如果只係用佢黎保濕效果幾好!!!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()