Ciracle呢個牌子大家應該唔係好熟悉(因為我唔熟啦, 如果係好普遍, 請恕我白目)
我認識呢個牌子係因為我睇開一個韓國blogger ge blog,
見佢成日都介紹呢個牌子ge products,
原來呢個牌子係韓國本土好出名, 係皮膚科醫生會處方比病人ge護膚品,
性質較溫和, 所以我就嘗試入手呢個品牌啦,
因為我護膚品庫存實在太多, 所以就買咗呢個黑頭溶解膜嘗鮮



港澳好似係卓悅代理, 我買mop140
呢個係盒背, 寫明每盒有三十塊膜


裏面係一個圓形膠盒, 附送一個膠箝, 個人覺得個箝好無質感,
不過只係一個輔助工具, 無所謂啦







"適合膚質:任何皮膚,特別適合有黑頭、粉刺的肌膚

蘊含十多種天然植物溶解配方,杜松果及甜橙精華萃取能深入毛孔,軟化角質細胞,打散堵塞於毛孔內之污垢及讓油脂輕易排出,輕鬆溶解頑固黑頭粉刺;鼠尾草極具抗菌消炎功效,能安撫紅腫,使傷口癒合;維他命C、金縷梅萃取同時美白抗氧化。簡單輕鬆的步驟,便能回復前所未有的潔淨細緻,從此黑頭拜拜!"

產品介紹係copy from ciracle 官網



內附說明書展示用法

"用法:先用暖毛巾覆蓋面部或使用蒸汽噴霧器,令毛孔得以擴張,敷上黑頭溶解膜 (建議每次使用2張),待15分鐘後取下,黑頭粉刺即時溶解,毛孔收細,最後以清水洗淨。"

copy from ciracle 官網

打開第一塊係藍色膜, 拎開佢之後就見到溶解膜真身



真身近拍, 膜係纖維質料, 唔易拉開, 所以佢說明書用法第二步係有難度ga, 並唔係佢所講咁容易



清潔好ge鼻頭近拍



我根據佢說明書講, 一次用咗兩張黎加乘佢效果,
但係我想講佢唔係說明書講得咁服貼係個鼻度,
咁咪諗住剪到啱自己個鼻位啦, 點知剪黎剪去都剪唔開



敷完15分鐘之後,
我係同一個地方同一個光源影相,
見到鼻頭係比敷之前乾淨咗, 鼻翼有啲黑點浮咗上黎,
佢說明書第五步話用棉花棒清潔,
但係我試過完全唔清潔唔到,

我的小撇步係:
用化妝棉加少少化妝水再抺,
然後好手賤咁味咗幾下, d污糟野真係勁易走哂出黎,
個鼻頭乾淨咗好多.

呢隻膜係連面同額頭都可以用, 但係我自己用係鼻度就足夠,
而且呢d特別護理, 我相信一個月做一次就夠啦,
所以30pcs, 每次用2pcs, 都夠我用15個月,
mop140個效果算不俗

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()