Eminence 益生菌暗瘡面膜, 無錯啦無錯啦,
呢隻就係我之前介紹垂盆草面膜戈時講覺得好有效戈款面膜,
其實我一直以黎都無暗瘡ge煩惱, 青春期戈時一粒暗瘡都無出過,
點知過去半年一直受荷爾蒙失調困擾, 額頭經常爆細粒細粒ge瘡仔,
所以先開始接觸暗瘡護理產品, 而呢個益生菌暗瘡面膜就係我人生第一樣暗瘡護理產品,
用佢黎對付我皮膚ge"後青春期的叛逆"!!!!

我買戈時係mop159/15ml, 最近好似加咗價, 要mop165/15ml,
不過我只用佢係暗瘡上, 所以應該好耐用



呢隻因為唔常用, 所以我留返呢塊珍珠膜, 減少細菌入侵, 亦減低佢變質ge機率



主要成份:
酸乳酪,青瓜,乳木果,金盞花,黏土,垂盤草,茶樹油,專利生化複合™配方

全成份請點我

功效:
消炎,舒緩紅腫,去印和清潔黑頭

經臨床測試証明只需持續使用14天便能減退暗瘡和去印

用法係取適量面膜, 以1:1與清水混合, 塗上面待十分鐘後, 再以手沾水拍面, 再待五分鐘後清洗



---------------------------------------------------------------我是分隔線-----------------------------------------------------
以下有暗瘡照, 請做好心理準備






呢粒就係新起ge暗瘡, 好痛呀!!!!!!


因為我每次只用少少搽係粒暗瘡上面, 所以我唔會好似建議用法咁加水一比一混合,
我係拎少少出黎, 搽咗係粒暗瘡度, 再點少少水上去稀釋佢


稀釋完就係好似上面咁啦, 感覺係涼涼地, 幾舒服


過15mins後會見到佢變成好似霜狀咁, 周邊皮膚乾咗 



day2敷完益生菌mask之後, 可以見到粒瘡有癑係入面, 敷之前好紅好大粒好痛, 敷完之後無咁痛同腫


day3敷完之後見到入面啲癑自己無咗, 我諗係個mask消炎奏效, 張相見到仲係好大粒,
但其實真係已經細粒咗好多, 同埋一啲都唔痛啦


day4敷完之後見到佢乾咗水, 有塊小皮屑係上面, 一啲痛同腫都無哂啦


day5敷完之好似其他皮膚咁, 只係有少少紅紅地, 要等佢自己褪紅


我敷咗5日就無改敷落去, 不時d暗瘡我要等佢超過一個星期先真正爆出黎, 
但我只要係見佢想爆ge時候敷益生菌mask, 咁只需要五日左右就會好返,
最快戈次係3日粒暗瘡就謝哂, 所以我真係覺得好有效,
雖然佢加價後要mop165/15ml, 但係一次只需點少少就ok, 所以佢都好抵用,
當然, 想更抵的話就唔好係港澳水貨舖買,
只要你有credit card, 上外國網站買就真係抵好多啦!!

強烈建議常備一罐係屋企旁身!!!!


呢篇文我真係好用心機咁用咗一個禮拜打出黎, 因為我真係覺得好好用, 想share比各位有需要ge人士

[重溫舊文]
Eminence 垂盆草舒緩面膜 Stone Crop Masque


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()