同仁堂珍珠嫩膚面膜係香港萬寧開賣戈時,
我係discuss見到啲評價話ok,
等到澳門有就買黎試下,
mop29.9/5pcs, 價錢屬於平價面膜

但係講真, 我買戈時真係好驚, 買咗返黎都唔係太敢用,
始終國產貨, 我真係無咩信心,
呢個都係我一直唔會買olay ge原因, 因為大部份都係大陸生產, 好似無咩保證咁



請恕我井底之蛙, 我見到呢句野戈時真係呆咗,
"同仁堂有出護膚品ge咩?????" n個問號係頭頂,
呢個問題到而家仲未得到解決



雖然只係售價三十蚊唔到ge面膜, 但係包裝都絶不馬虎, 有印光貼紙封口, 張貼紙仲痴得好實tim



面膜真身ge包裝, 真係好中國風



背面有產品介紹及溫馨提示



下面係用法及生產地,
佢話敷20-30分鐘, 講真, 我真係唔敢敷咁耐, 我每次敷15分鐘就算



面膜仲有珍珠膜隔住, 方便提取及使用



呢隻面膜有包眼位, 但係我習慣唔會用黎敷眼, 我鐘意用返眼膜,
佢雖然有25g, 但係精華液含量唔多, 面膜比乾乾
面膜係棉質, 幾厚, 貼面度普普通通, 個鼻位對我黎講係短



敷完之後面上殘留ge精華液唔多, 無咩感覺,
都係貪新鮮試下, 我見而家萬寧仲有得買, 但唔會回購,
如果想買平價面膜我都係鐘意innisfree自然系列同埋森田藥粧

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*




arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()