close
今晚七點搭船去香港機場,就要開始旅程啦,
我啱啱終於執好哂啲行李啦, 
未出發,先爆喼!!

決定寫返篇呢個旅程所帶ge護膚品


divinia胺肌酸洗面乳
shiseido revital neck zone essence



Clarins 美白精華 ﹠ 美白防曬乳液 10 sets
仲有最新出ge美白精華



Shiseido perfect face cleansing oil
Vichy 卸妝水
植村秀綠茶卸妝油



Missha Marine Stem Cell Active Toner & Emulsion 3 sets
Missha Marine Forest Revitalizing Toner & Emulsion
Etude House Skin mal:gem Toner & Emulsion



skinfood eye cream
Clarins Thirst Quenching Hydra Care Mask
langie pore tight essence
植村秀保濕lotion



特別護理:身體及面部去角質,保濕mask,洗頭水,護髮素



因為好驚行到變鐵腳,所以帶定兩包休足時間同熱感貼



當然唔少得熱感眼膜
其實仲有一堆mask,不過影漏咗入哂喼啦,
係innisfree water in mask ge olive



呢啲係跟身上機ge,因為要轉機,又搭得耐,所以我會係上機前洗淨塊面,上到機敷完mask,
做好哂保養再搽防曬,因為紫外線一定激高!!

我要出發啦,唔知夠唔夠用呢,不過我去到英國都打算買nyr,
所以應該無問題,返黎再討論上面啲skin care係英法夠唔夠力度啦。

個blog要放假啦,大概十五日後見,
如果我係英國有時間都會update ga,
see you!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()