我只可以話我本人對於護膚品真係有addiction,
英國同法國買返黎戈堆護膚品仲係個喼入面未執,
返到黎澳門又去咗八佰伴報到, 仲帶咗一大堆野返黎,
被我老公知道實話死我~~~~~~
呢排佢已經忍唔到我買埋買埋咁多護膚品,
開始每日一小問 "你驚唔驚用到爛面?????"
意圖用恐嚇ge方式黎阻止我再買護膚品, 但係我真係戒唔到呀!!!!!!!!!!!

講得太多廢話, 睇下今期我又敗咗咩返屋企



其實我本身ge目的只有一個, 就係買卸妝油, 因為屋企已經無哂庫存啦!!! 想試下其他牌子.
因為我真係好驚卸完好油ge卸妝油, 所以我期本上都會試咗先買,
點知個ba服務態度極之好, 幫我做哂應做ge野, 再卸得好溫柔好乾淨,
咁就順便試埋之前想買alblanc戈枝美白按摩面膜, 佢又係好溫柔, 我個心都比佢啲手勢溶化咗啦,
反正都要買一次過買埋佢啦,
佢又同我講而家做緊九折, 下個月無啦 (事後閨蜜提醒: 一直都係超過咁金額就有九折優惠!!)
買埋用過佢上一代ge控油base同埋試下佢個新ge美白防曬.

之前見到不少人話sofina防曬無效, 用咗都出斑, 其實我前前後後用咗五至六枝花花牙膏形防曬,
罐骨位係有斑, 但我無話好似以前一到夏天就黑到不得了,
所以比多次機會, 試下呢個防曬

上面總共敗咗mop1134,
買滿1180仲有把防uv遮送, 咁啱我用開戈把斷咁,
順便幫我慳返兩百幾蚊買遮錢!!!
把遮同下面一排都係送ge, 個人認為都送得幾多samples,
佢仲好friendly咁幫我做咗skin test, 除咗油脂比較低之外,
樣樣都比年齡平均數值好, 血色好高分,
但因為啱啱係日照時間長ge英法返黎, 皮膚底層黑色素激多,
我要努力美白先得啦!!!!


因為枝菜瓜水就黎用哂, 咁就試下用kiehl's french rosewater黎溝綠泥,
順便當花水平時間唔中用下, mop145/250ml

eminence係用開覺得好用, 但係澳門個總代理度買真係食水太深,
所以同fd一齊上加拿大網頁買, 超過200加幣免全球運費,
付款成功後15日後收到貨, 包裝得好堅固,
我揀咗市面上未見有ge pumpkin latte hydration masque黎試下,
佢主打保濕, cad48/60ml, 比澳門平成兩百蚊一盒



呢啲就係係澳門總代理買返黎, 因為加拿大戈個網無travel size買,
所以買黎試咗先, 好用再買60ml貨裝,
pink grapefruit clarfying masque
calm skin arnica masque
印象中各mop160/15ml,
至於bright skin masque係eminence最新出ge有機美白mask,
我以係同其他travel size同價, 比錢先知mop280/15ml, 貴得有啲過份,
等我試下佢係咪真係咁有效先得

後面戈pack wild plum berry gift set係唔知購物滿幾多錢加mop350換購,
有wild berry cleanser 60ml 同wild plum whip moisturizer 30ml,
價錢都叫合理.



evie night repair lip mask係訂返黎mop150,
我本身係訂原味ge, 佢話返咗戈批係lavender, 賣mop180,
但我訂咗就照比我, 所以我賺咗????!!!!



shiseido white lucent brightening balancing softener mop450,
因為黎緊會用佢枝serum, ba又送咗好大枝同系列洗面奶&日用乳液比我,
因為想成條line用, 所以就買埋枝toner, 點知佢話我適合用佢枝softener,
不過mop450一枝toner真係有啲貴



近期突然好hit ge tt mask,
係colormix買mop125/2盒共10塊,
我揀咗保濕戈隻睇下效果如何,
不過今期極力用美白mask, 唔知幾時先排到佢呢?!!


我決定最少呢半年內都唔買護膚品,
只可以買零庫存ge野, 而且同種類不得買超過一枝,
我太離譜啦, 英國買戈一堆nyr都未拎出黎!!!!
自制自制自制!!!! 再買就斬手指!!!!!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()