Innisfree 蘆薈鎮靜保濕面膜 我又係係平時戈間水貨舖度買 mop99/100ml,
因為用佢同line火山泥面膜用得唔錯, 咁諗住蘆薈都係保濕就買黎試下



個包裝採用100%再造紙, 貫徹innisfree自然環保ge原則
看圖說故事,
第一個logo係指呢個蘆薈mask加入咗有機農成份
第二個logo係指個mask係2-free, 其實平時用開佢都有6/7-free, 突然變咗2-free, 感覺low好多,
因為我唔識韓文, 網上又搵唔到資料, 我真係唔知佢無邊兩種有害成份啦
第三個logo係指呢個mask個罐係採用環保原料, 減低其對環境ge污染



後面有用法同成份
呢隻mask唔可以日日用, 佢建議一個星期用一至兩次



其實成個包裝根本同火山泥戈個一模一樣



罐蓋, 唔似係鋁蓋, 有啲膠膠地咁


 
佢同其他蘆薈gel ge texture無咩分別, 不過佢含豐富ge蘆薈肉,
真係成罐都好多蘆薈肉, 你敷上面成面都係透明蘆薈粒粒,
有一陣淡淡ge香味.

我一般係洗面後沖涼前搽上一層, 沖涼後再洗走佢,
用後感係, 我都唔算敏感皮膚, 但係我用一次就那一次,
我曾經去問過水貨舖姐姐, 佢話我面部太缺水,
建議我拍咗保濕化妝水再用呢個mask,
但係我試過都係咁那, 洗咗之後塊面有少少紅, 不過唔會太西利,
因為我一向以不浪費為原則, 所以我都有硬住頭皮用咗幾次,
最後用咗黎敷身,
塊面用完之後係會滑咗啲, 但係敷住戈時一路那我, 令到我唔舒服,
無論個效果幾好都係假!!!!
所以我唔會回購.

個人建議如果真係想試, 反正而家香港開咗專門店,
問佢地攞個sample試下怕唔怕敏感先,
唔怕敏感再買貨裝都唔遲


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()