今次介紹Curel 水凝保濕乳液, 我總共用咗30ml x 3, 共90ml,
貨裝一枝120ml, 我用咗四分之三枝.
呢個系列ge化妝水有三種配方, 有唔同ge滋潤程度,
而乳液就只得上面呢一種.



背面寫咗產品簡單資料,
"蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,能深入滲透至肌膚角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態,感覺柔軟,同時有效抗禦外來刺激
• 有效預防乾燥問題惡化
• 提升肌膚自我防禦能力,紓緩因肌膚乾燥引起的不適
• 輕易被肌膚吸收,用後感覺舒爽水潤"
--from 花王官網



個封口比化妝水大好多,
呢個樽係軟膠, 即係可以大力擠啲lotion出黎,

唔記得有無講過,
我真係十分討厭戈啲用硬膠樽裝住ge lotion samples,
你叫我點用呀??? lotion流動性又唔大, 又擠唔到佢出黎,
最後我係倒轉佢黎放, 每次超大力"鄧, 鄧, 鄧佢出黎",
到最後會剩返好多係樽入面, 但都無計, 好浪費!!!!

所以curel呢個軟膠設計對我黎講好friendly



搽咗化妝水ge手



乳液全白色, 唔會太傑, 有少少香味



搽上手真係有保濕效果,
呢個保濕度比化妝水優勝好多,
個人認為春天早晚, 夏天朝早及唔開冷氣ge夜晚都夠用,
但開咗冷氣就會稍乾.

[重溫舊文]
Curel 深層保濕化妝水 Moisture Lotion II

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()