睇黎我ge惰性真係永遠都改唔到,
不過其實今個月真係幾忙,因為公司有大型活動搞,
自己又去咗上海,所以拖到而家先過咗d相落部電腦度。



居然同我全部倒轉哂d相ge次序!!==
呢套就係去粉刺好出名ge mp3,係台灣st clare品牌,
一年前係萬寧買係mop139一set,
第一步係粉刺柔化劑,認認真係用呢一枝按摩足三分鐘,個效果真係會好d,
第二步就係粉刺面膜啦,要厚厚敷到見唔到毛孔先有用,亦都因為咁,要等成個幾鐘個面膜先全乾,可以撕得;
第三步就係收毛孔精華,其實我覺得呢枝功效唔大,不過既然佢一set咁就一齊用。
呢set野我用咗差唔多一年先用哂,唔係因為佢容量多,只係需時太耐,我真係無咩心機敷咁耐,
最後總共用咗三次ko咗佢,雖然係去到粉刺,但係我唔會回購。



Clinique derma white brightening moisture cream係之前買even better whitening serum送ge,
因為用緊美白精華,所以配埋一齊用,加強美白效果,但係講真用完15ml我真係無咩感覺。
Curel intensive moisture cream又係之前買20天trial set入面ge,容量係5g,呢個牌子係for乾躁敏感肌專用,
我真係覺得呢個cream好好用,好補濕,
佢係促進胞間脂質ge增生,加強皮膚保護及補濕ge功能,如果我清得哂d存貨,又唔貪新鮮ge話,可能會回購。



Lancome Blanc Expert spot eraser5ml係買野送ge,
Lancome Blanc Expert Derm-crystal5ml係我專登係卓悅買,mop48,因為我支spot eraser貨裝擺到枝crystal出埋我都未用,
咁crystal係混合sopt eraser黎用,一枝30ml成mop750,所以都係買sample仔抵d!!
混合咗之後會比單用eraser補濕d,不過到而家用咗成個幾月,d斑仔仲係度,皮膚都無咩白過,睇下用咗成set個效果出唔出啦。
仲有,雖然係話spot eraser同crystal係以一比一mix,但係一枝5ml ge crystal絕對可以mix7ml以上ge spot eraser,
好彩我買咗25ml crystal返黎mix35ml ge spot eraser,否則買貨裝用剩gecrystal真係唔知點算。
Lancome Blanc Expert whitening cream5ml又係買野送ge,因為用得5ml,真係無咩感覺,我唔會主動去買佢ge貨裝黎用。



Innisfree jeju volcanic pore toner15ml又係買野送,係火山灰清潔面膜同一系列,用clinique toner功能差唔多,
呢個因為有火山灰係入面,所以用前要搖勻,同埋佢有消炎ge作用,不過我無咩暗瘡,所以其消炎效用不明。
Lancome Hydra Zen gel50ml都係買野送ge,佢係gel狀,不過一推開就變成水,我當佢係gel狀toner用,
個人覺得hydra Zen條line幾好用,連我mami用都話佢保濕ok,咁我用梗係都幾保濕啦。



Clinique lip and eye makeup remover30ml,係卓悅買mop38,因為極少化眼粧,開頭純粹見佢細細枝咁就買黎看門口,
但係用過真係幾好用,佢都係水油兩層ge,不過油膩感唔重,我超級油眼我用完覺得好舒服,最重要係落得好乾淨。
Innisfree lemongrass cleansing lotion120ml,mop98,因為innisfree所有卸粧用品都用過哂,貪新鮮而買ge,
呢隻真係just for落防曬或者base,全妝一定落得唔乾淨。因為我平時只搽防曬,所以for我都ok,但係佢最難接受ge係落完洗乾淨都好似有層油係面咁,
戈種感覺真係好辛苦,所以最後我用佢黎落手ge防曬(因為我戈枝body防曬又係出其地用沖涼液洗唔到,仲成層係手度),
極速消耗咗佢,以後唔會再買呢枝野!!!
Lancome gentle cleanser50ml又係買野送ge,佢真係好gentle,用咗同無用無咩分別,所以我係朝早起身攞黎洗面用ge,起唔到任何泡,
用完就算,我唔會買呢枝野。

上面好多都係買滿xx錢送ge,其實我仲有超大量呢d samples,而家我好努力咁清緊,所以往後會見到好多都係samples,
唔好介意我無寫價錢,因為戈d我真係唔洗錢送ge,或者係上beauty forum print e﹣coupon換ge。

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*

arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()