Innisfree 桑果眼部美白精華 含有豐富ge桑果提取物及有機農成份,
桑果提取物有效消除黑眼圈及上眼瞼ge暗沉膚色,
而有機農成份則有效保濕,
呢枝眼部精華係美白同時做到保濕真係唔錯



呢枝眼部精華唔止6無, 係7無,
無防腐劑,無人工色素,無曠物油,無酒精,無動物成份, 無人工香料
仲無二苯甲酮類成份,
絶對安全及放心使用

我習慣開新野戈時係盒上寫上日期, 咁我就會好清楚枝野用咗幾耐,
呢枝野係我個朋友去韓國戈時托佢買ge, 我自己試都未試過,
就一口氣叫佢買咗兩枝返黎, 每枝唯返mop140/30ml,
講真, 超抵用, 我一枝用咗差唔多一年, 第二枝到而家都仲未用哂



美白精華真身係膠樽狀



樽蓋有innisfree標誌ge雕花



係燈光下見到佢係真空泵樽, 咁樣可以減少空氣入去, 保持美白成份ge活性


泵嘴位, 個人認為個嘴太大, 我平時用半泵就足夠搽哂一對眼


呢度絶對係多過我平時一對眼ge用量,
係白色, 比一般精華杰及乳液杰, 但係一啲都唔怕厚重

IMG_4886

裸眼, 請忽視我ge眼紋, 因為我由細到大都改唔到捽眼ge壞習慣



點點點點, 一點點咁點係眼周, 再用無明指輕力拍勻佢




拍完之後見到滋潤度提升咗, 我由二零一一年八月到而家一直用緊呢枝眼部精華,
個人認為佢消除黑眼圈ge作用就普普通通, 但係保濕效果唔錯.

係我迷上用蒸氣眼罩ge時候, 我發現咗呢枝眼部美白精華另一個秘密,
我見無人講過, 連ba都無講過有呢個功能
就係我有次用咗蒸氣眼罩幾分鐘之後醒起自己有野做, 除低個眼罩戈時發現上面有少少淡粉紅色,
咁一定係呢枝野ge問題, 我就即刻攞枝野出黎試下啦,
我吱咗少少出黎, 用手指搓咗幾下,
美白精華本身係白色, 但遇熱後會變淡粉紅珠光色,
我諗就係呢樣功能, 所以佢好似修飾乳咁有減淡同修飾黑眼圈ge作用,
朝早用戈時就可以做到保養同時遮少少暇啦.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()