今次到curel皇牌產品之一,
Curel 豐盈泡沫潔面乳



Curel 豐盈泡沫潔面乳試用裝係90ml, 貨裝係110ml,
我總共買咗3set套裝, 共90ml x3 = 270ml,
雖然係20天試用套裝入面, 但絶對可以早晚用多於20日
仲因為戈時屈臣氏有promotion, 半價可換購呢個洗面泡沬,
不過年代太久遠啦, 而家應該唔會有呢個promo,
所以我總共用咗270ml+110ml=380ml
以我咁貪新鮮ge性格, 就一枝潔面產品而言,
呢個用量絶對係我用過ge潔面產品之冠!!

btw, 我居然無影到佢ge全身相,
大家將就住睇啦~



呢枝係貨裝110ml,
背面係產品介紹,
" • 徹底潔淨汗水及油脂污垢,同時保護肌膚內的天然保濕元素「細胞間脂質Ceramide」
• 蘊含溫和潔淨成分,不會對肌膚造成負擔
• 瞬間形成細滑豐盈泡沫,容易清洗
• 潔面時無需過度搓揉,減少引起肌膚敏感
• 用後感覺舒爽水潤
• 有效預防乾燥問題惡化
• 提升肌膚自我防禦能力,紓緩因肌膚乾燥引起的不適"
--from 花王官網

Curel 豐盈泡沫潔面乳
-- from COSDNA

成份極其簡單, 而且唔刺激,貫徹佢為乾燥敏感肌而設ge本意




豐盈泡沫點解可以咁豐盈ge原因黎自佢個泵嘴同條管,
泵口雖然大, 但貨裝有保護蓋掩住泵口, 減低對內容物ge污染,
我試過用完清潔咗再裝其他潔面產品入去, 一樣可以按出好細ge泡, 但就無咁綿


張相好似out focus咗, 上面其實已經係剩返好少好少洗面gel泵出黎ge泡,
但係仍然好細同好綿密,
洗面洗得好乾淨, 但我個人認為有少少乾 <-- 但可以接受
絶對比kose, kanebo, sheshido開架戈啲洗面膏保濕,
完全無敏感, 係一枝稱職ge潔面泡.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

同場加映curel皇牌產品   Curél 深層卸妝啫喱   小點評,
我用完30g x 3 = 90g, 居然都無影相, 所以唔獨立開一篇post啦,
係呢度講埋佢.

呢枝紅遍網絡ge開架卸妝啫喱, 基本上我睇過ge blogger都話佢好用,
無可否認佢ge卸妝效果不俗, 可以話好乾淨,
我平時只搽防曬, 最多搽少少粉底液, 對於可勝任卸全妝ge佢, 可以話完全無難度

但係佢偏偏同我唔夾,
我戈三枝卸妝啫喱特意係唔同季節用,
我用第一枝已經發現會係兩邊腮位出暗粒, 以為係身體狀況,
停一陣轉第二隻卸妝又無問題,
點知一返用又出返.

好, 因為我一向本著唔浪費ge原則,
係秋天開咗第二枝黎用, 都係一路用一路出暗粒,
唔會話出得好嚴重, 每邊兩三粒咁上下

跟住再停用佢幾個月, 剩返最後一枝, 比多最後一個機會比佢,
都係咁出暗粒, 我只可以話我同佢真係唔夾,
所以護膚品人夾人係真ga,
我都終於試到一種人人都work, 偏偏係我身上有反效果ge product,
好彩個反效果唔係好嚴重.
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()