Ultima II 微晶膠原蛋白面部精華 係我一月尾買返黎ge,
係屈臣氏counter買, 唔記得幾多錢, 啱啱係網上查係hkd950/50ml,
其實我買佢ge目的係去頸紋



上圖應該係全成份, 影比識睇成份ge人睇



呢張係內付說明書, 對微晶膠原蛋白全系列產品作出介紹, 我都唔再作多餘介紹啦



呢度中間部份就係微晶膠原蛋白面部精華ge產品介紹



精華ge真身, 樽身係玻璃樽, 而蓋係膠蓋黎ga



其實我一直都唔知道佢到底係香港牌子定係法國牌子,
我係法國無見過佢ge蹤影, 但係佢寫住法國製造, 印得係樽身應該都可信ge



泵嘴位都係膠黎, 一泵算係適量, 唔會泵得太多



比lotion狀較為清爽ge淡粉紅色精華, 有一陣好淡好淡ge香味,
上面係一泵多少少, 我平時搽項係夜晚用兩泵, 朝早用一泵ge份量


搽開咗見到係好有光澤, 但一啲都唔笠
 


然後到最關心ge撫紋效果, 呢張相係我第一日用之前影ge,
其實我係天生頸紋深ge人, 睇返好細個啲相呢兩條頸紋就已經存在,
係美容院都話我係天生ge, 唔好浪費錢整佢, 因為整完好快就會出返黎,
叫我keep住唔好比佢變多同變深色就算

其實張相我係專登開哂白光燈同黃光燈影, 左面白光, 右面黃光, 咁樣影個效果會清楚d


呢張相係用完呢枝精華戈日, 頸上無搽任何野影ge, 影相光源同位置都一樣,
前後共用咗兩個半月度(因為四月去咗旅行無帶佢去),
我搽ge方法係係掌心搽開, 再係頸上向上向外推就搽完.
其實我影呢張相之前目測係覺得無咩分別,
但係睇返對比相先見到係有淺色到ga, 睇下面戈條見到明顯淺色啲同幼咗,
所以佢對我黎講真係去到頸紋ga!!!! 好開心!!!!
而家用緊shiseido枝頸霜, 如果用完佢無效果我會回購返佢黎用!!

p.s. 我覺得要袪頸紋, 單單搽頸霜或頸部精華係唔夠ga,
我仲會每日洗面時清楚埋頸部, 再用花水黎噴頸,
(我唔會用其他化妝水抺頸, 因為頸部太多淋巴, 我會用返天然ge花水黎噴下就算)

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*

arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()