Nature Republic 蛇毒精華抗皺面膜
係澳門間Nature Republic新張時每位入去買野ge顧客都會收到一包免費gift set的內含物之一,
由於我都去買咗幾次野, 每次都同fd或妹妹一齊去,
所以我總共有六塊呢個面膜,
我用完之後覺得可以寫下佢.

呢塊mask係張根碩代言,
好多女仔因為佢先買呢隻mask, 但我本人對佢無感,
亦都唔會因為佢做包裝而大加分


背面頂寫住咗"not for sale"證明我真係攞佢返黎ge,
其實我覺得佢送蛇毒精華面膜都幾揼本,
一片有成20ml精華液, 個量係平常量



我又影咗佢啲好好笑ge中文翻譯出黎分享下


面膜紙係棉質地, 面膜都算係貼面,
但係鼻位剪栽真係唔係咁適合我, 個鼻有好大部份都敷唔到mask,
我就用袋入面剩餘精華搽勻個鼻



其實我都係敷10-12分鐘左右, 但係佢面膜紙乾得比較快,
一般我自己摸塊面膜唔係太濕潤ge時候就唔會再敷,
免得佢反吸返我面部ge水份.
講真, 敷完之後有啲笠笠地, 無咩特別保濕或其他感覺,
我唔會買呢隻mask黎用,
因為比佢好又平ge mask大把

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()