Lancome Blanc Expert Melanolyser Whiteness Activating Spot Eraser 瞬白亮肌精華素 (左)
"以Blanc Expert Melanolyser™結合強效配方,從而刺激黑色素溶解的作用, 令肌膚回復幼嫩亮白。專利酵母萃取物吞噬黑色素, 結合鞣花酸, 甘草萃取特抑制黑色素形成"
-- copy from Jessica

Lancome Blanc Expert Derm-Crystal  Crystal Brightness Activating Essence 全方位水晶亮白精華 (右)
"蘊含結合大豆、向日葵、薄荷及玫瑰精華的Dermactyl Complex,針對真皮層需要,刺激膠原纖維增生,避免因醣化現象導致真皮蛋白顏色變深,令膚色變黃,同時減少真皮的發炎訊號;再配合表皮層需要的強效活性成份Actyl P,全面調節色素分泌,抑制酪胺酸酶活動,由表皮深入真皮層發揮亮白作用。"
-- copy from ELLE

其實貨裝戈枝瞬白亮肌精華素係2012年年頭買, 但我都未開黎用佢就出咗全方位水晶亮白精華,
仲有提倡 1+1 黎用, 一出戈時會員可以去試做全方位水晶亮白精華ge手部護理,
我覺得觸感幾好, 但係本身枝eraser已經 mop760/30ml 一枝, 再加crystal mop780/30ml 一枝就真係太貴啦,
所以我四出sasa, 悼悅搵sample仔, 而家用緊第六枝crystal ge sample, 價錢由mop38-58/5ml 不等,
一般一枝5ml ge crystal可以溝5ml以上ge eraser.

 

真身


呢枝eraser係made in france, 我見到網上有人話佢都有made in japan ge 版本,
我亦都見過佢ge sample係made in japan.

謎之音: 係咪sample都係made in japan???? 我枝crystal sample都係made in japan

 

拿, 真係made in japan


呢個頭都係會積哂啲精華係度


裸手


eraser係白色無珠光, 質地比一般精華杰,
單用佢會覺得比較乾, 唔夠保濕, 就算夏天用, 我都會再加上保濕精華


加埋crystal 就係好似水咁ge精華,
個ba有同我講過呢個1+1最低用量係每隻精華用兩滴, 否則無效果,
基本上我全面要用3+3先夠


溝埋咗會稀返



搽咗上手唔怕痴笠笠亦都唔怕唔保濕,
講真spot eraser就做唔到淡斑ge效果,
但係整個面ge tone係白咗,
其實我一直都唔覺得呢兩枝精華work,
直至.....




應該好清楚見到塊面中間一小圈係搽咗粉底液(下面未推勻haha),
個armani最新ge精油粉底液係佢一新出戈時買ge,
我由冬天一直用到而家,
直至呢一個星期我搽上面戈時發現點解粉底液隻色同我膚色差咁遠,
色差最大係個鼻,
個人認為加咗crystal後個效果差好遠,
同埋用美白精華真係唔可以吝嗇, 我呢一個月都好豪咁用,
個效果真係好明顯,
不過亦都因為個tone白咗, 所以d斑仔明顯咗


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()