Amala係德國高級有機品牌, 係最純潔ge意思,
所有產品都有ecocert有機認證,
呢個牌子我係香港見過, 但都係貴鬆鬆的,
我自己真係唔捨得落手買, 基本上呢個牌子用過戈六樣產品都係我老公送ge.

Amala (Jasmine) Hydrating Toner, 係網路上真係搵唔到個價錢,
成個係磨砂玻璃樽, 用戈時真係要小心, 我真係試過幾次滑手,
差啲跌爛佢!!



amala ge toner因為成份天然有沉澱物, 所以用前要搖勻,
佢個用法係要用化妝棉上, 但係咁貴一枝toner仲要浪費係化妝棉上真係唔係咁捨得,
不過咁用可能有去死皮ge作用



其實我用咗呢個牌子兩枝toner, 但係個噴頭真係按得多會鬆,
應該好易壞


裸手


我基本上一次會按七至八下係化妝棉上再打圈,
佢好似有少少油咁, 係淺棕色同好淡好淡ge香味



用上面其實無覺得特別保濕或有其他效果, 個人覺得咁貴我一定唔會買,
用其他牌子ge花水都可以取代.
不過佢真係一啲敏感ge狀況都無, 所以我諗敏感肌都啱用.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()