L'occitane呢個牌子相信每位女士都非常之熟悉, 係法國的護膚品牌,
佢ge護手霜尤其出名, 大部分女士都用果,
而佢ge乳油木果護手霜更係日本街頭及名模人手一枝的必備品.

我自己都試過好多護手霜, 但始終都係覺得L'occitane最好用,
由於自己天生隻手超多紋, 剩睇隻手好似我mami咁年紀,
實在令到我好沮喪, 所以我一年四季都會搽hand cream,
定期都會敷下hand mask, 不過外表好似都係咁多紋,
可能我隻手太無肉, 唉, 隻手多肉先有福氣ga!


呢枝係30ml, 係卓悅度買會比專門店買平d,之前係mop53一枝,
不過戈時只有馬鞭草節, 薰衣草同埋乳油木果三種選擇,
我買咗呢枝同埋乳油木, 而家枝乳油木用咗一半,
等差唔多用完有時間再分享.

馬鞭草節成個系列都採用來自科西嘉島ge有機馬鞭草,
以馬鞭草精萃為主要成份,
具有提神同舒紓身心的功效.



我一般係沖涼後或睡前搽hand cream, 因為呢隻比較啫喱狀,
所以用ge份量會比一般hand cream多,
大概係上圖咁多啦.

一按出黎就聞到清新的檸檬味 (其實即係馬鞭草味啦),
個人即刻relax哂.
個texture比較清爽, 一d都唔笠, 超好推,
推勻隻手就吸收哂.


搽hand cream前的手真的很乾很乾, 紋理超多

after好有光澤感, 同埋睇下中指節下面條傷痕都平滑咗,
不過個人認為佢質地比較清爽,
所以只適合係夏天用, 冬天的滋潤力度一定唔夠.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()