Caudalie 葡萄籽雪芭保濕面霜 Vinosource sorbet-cream, 呢個係舊包裝,
佢好似啱啱換過哂個包裝, 而家呢枝cream變咗做玻璃樽.
買戈時莎莎咁啱出咗set裝, 有40ml葡萄籽雪芭保濕面霜, 50ml葡萄籽保濕噴霧, 有枝handcream同埋洗面乳,
但都只係呢枝保濕面霜ge貨裝價錢, mop280, 真係好抵.
(不過換咗新包裝而家賣緊mop298/40ml)

其實我買呢枝cream係因為睇咗女人我最大介紹,
柳燕話雪糕質地的面霜質量係最高同最保濕ge,
雖然Caudalie呢條line係主打保濕,
但係大家都知道葡萄籽係抗氧化聖物, 可延緩皮膚衰老同減輕日常紫外線對皮膚ge傷害.


佢係採用壓頭設計, 減低外界環境對護膚品的影響, 又唔怕滋生細菌, 好方便.
另外, 我無影到, 其實佢呢個係真空瓶黎ga, 防止空氣進入護膚品, 致護膚品氧化, 大大提高護膚品ge新鮮度及效能.
我好buy呢d設計, 因為我真係好唔鐘意用手去"了"護膚品, 我成日都會整咗d頭髮呀, 眼睫毛戈d入去,好dirty!!!


睇下我隻肉手, 天生多紋, 睇落去好似歷盡滄桑咁, wuwu.
乾到不得了, 超多紋.


雪芭保濕面霜個texture真係好似雪芭咁, 唔會heavy, 但又不至太乾爽,
呢個份量我可以採咗個額頭同埋半塊面,
其實我一向都唔慳護膚品, 好似范范話齋,
反正都用咗咁多錢去買護膚品, 佢話用一蚊ge份量, 我就用足五蚊,
發揮佢最大ge效能.


超易推開, 好滑同好細緻



採勻之後見到隻手好有光澤, 好似有層油係面咁,
紋理無咁明顯, 皮膚睇落去好似細緻咗tim.

睇下手背同隻前手臂, 真係好大分別,
呢枝cream保濕唔錯, 我係秋冬用ge,
一枝用到兩個月度.
至於抗氧化方面ge效能真係唔清楚, 不過我買佢係for保濕,
so far佢做到.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()