過咗大半個月, 搞掂咗寶貝仔nathan生日會,
終於有時間打一打9月空瓶啦,
其實10月都已經出現咗好多空瓶!!!



清潔類,
有大家好熟悉ge植村秀漢粹美白卸妝油,
其實我之前一向都有試過佢d sample, 但係我同佢好似真係有d唔夾,
次次用基本上都會出暗粒, 今次呢枝其實係卓悅買ge中size sample, mop48/50ml,
個人覺得幾抵, 同埋呢枝sample係出口去台灣戈邊, 標示好清楚, 寫明2014年3月先到期,
唯一疑問係卓悅點解會返到進口台灣ge samples,

其實我係會上粉底ge時候先會用卸妝油, 其餘時間只係用卸妝啫喱或凝膠黎卸防曬同base.
我諗植村秀卸妝油我都係逃唔過出暗粒ge命運ga,
因為我一路用都係一路keep住出暗粒!!!!
所以快快手手用完就算.

biore溫和水嫩洗面膏應該都係超多人用過, 我係佢轉新裝戈時萬寧買ge, 兩枝貨size一枝旅行size同黑頭貼先係mop49.9,
真係超抵用, 其實佢一次只需要用3cm長度就可以起到好多泡,
至於我用得咁快ge原因係我body防曬太難卸, 所以每日都用埋佢黎清潔對手.
用完佢洗面之後乾淨唔怕太乾, 又平,
但係缺點就係人工香料味太重, 雖然我無睇過成份表,
不過一聞就知係人工香料, 本人勁唔buy, 所以就算平都好, 我都未必會回購!!


爽膚水同乳液又係植村秀係depsea hydrability系列,
因為我用過佢呢條line ge 精華sample, 覺得好保濕同舒服,
所以係卓悅見到就買咗返黎啦,
枝爽膚水係mop38/50ml, 乳液係 25/10ml,
其實本人覺得幾抵, 同埋一枝爽膚水配兩枝乳液ge用量係啱啱好,
爽膚水無咩大感覺, 普普通通,
而乳液就比較水, 但係味道好海洋, 搽落面度好舒服!!


l'occitane的shea butter hand cream應該無人不識, 無人不曉,
點解而家先用哂, 因為上個冬天用剩擺咗係度lor.
又係係卓悅度買, 係細枝裝黎ge, mop48
佢有一陣好利害ge爽身粉味, 本人真係唔係咁鐘意,
佢texture比較厚身, 適合冬天使用, 一上手有d黏, 但係搽開之後真係好滋潤,
冬天絶對夠力保護雙手.

bloom係美國牌子,
lip plump係之前係a beauty bar唔記得買滿幾錢有野送而湊數ge,
mop275/15ml, 價錢一d都唔可愛.
我戈時同ba講話想要一隻減淡唇紋ge護唇膏, 佢就介紹咗呢隻比我啦,
佢後面寫住每日用三次, 連用29天就可以減淡唇紋,
質地超油, 搽係嘴上面好似搽咗n層油咁,
味道奇怪!! 改善唇紋效果為0!! 搽係嘴度過夜第二朝仲係有層油係度,
最後頂佢唔順, 用咗佢黎搽手肘同腳踭位, 我都嫌佢油,
咁大家就知道佢有幾油!!!!! 以後唔會再買!!!!


mj眼線筆, 好明顥唔係因為用哂, 事關我真係好少化妝, 可能佢真係擺得太耐啦,
個筆芯軟哂, 完全畫唔到, 所以佢可以去推填區啦!!!
其實我覺得mj幾好用, 我係敏感油眼, 但係我都唔會化, 幾好用,
因為買咗太耐啦, 買戈時好似係mop69.


其實呢d一包包仔ge sample我真係從來無打算比佢地入鏡,
佢地係我九月去上海戈時用ge, 平時上網print e coupon換埋換埋返黎,
係laneige美白系列, 講真戈三兩包我真心認為無可能試得出咩效果,
而我post佢出黎ge原因係佢真係太唔環保啦, 一包幾ml ge smaple居然用成個紙套裝住佢,
d紙同染料重度加劇咗地球先生ge負擔, 我唔贊同佢呢個行為!!!



呢d都係去上海用ge samples, 不過不得不讚clarins個防曬,
無油份, 搽係面度幾清爽, 係上海21度ge秋天都唔會太乾, 可以考慮試下.
而戈個lancome草本系列日霜我真係好想講佢隻味超難聞,
texture又厚身, 同埋好痴立, 試過唔會去買.

同埋我覺得sample ge原意係比potential consumers試下, 試過好就返去買,
所以我極之唔欣賞戈d得1.x ml ge samples,
無可能試出效果不突止, 仲要一包都唔夠我搽哂塊面(可能我塊面大塊啦 ;p)

innisfree aloe soothing gel mask,
係水貨店買mop89/100ml,
每個星期只可以用兩次, 我通常揀唔fu paper mask其中兩日用,
沖涼前搽, 沖完涼之後搞掂哂都叫fu咗10分鐘左右,
會feel到塊面滑咗,
但係唔知點解近期用我塊面居然會有敏感ge痛,
fu完有少少紅,
不過過咗一排又唔怕!


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()