追返個進度, 交返11月空瓶文先.
我上個月講過11月真係超忙,
個人攰到夜晚返到屋企卸完妝, 洗完面就訓覺,
lotion都無搽, 朝早又係, 爭取每分每秒訓覺的時間,
所以起身又係防曬都無搽就返工,
今個月空瓶少好多, 皮膚都差咗好多呀!!!!

呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我要大叫呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我打完成篇按publish後居然同我講出現小問題, 跟住很返上面戈幾行字!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我要重新再打過啦, 心情好沈重!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
以上是12月8日打的, 心情太沈重, 到現在才的起心肝打過. wuwu!!!!


innisfree green tea body cleanser, 含綠茶籽精華, 有保濕的作用,
呢個refill + 一枝裝 mop199/set.
其實我以前只係用cheap cheap沖涼液, 但係因為冬天皮膚極之敏感, 會痕,
所以由上個冬天開始用返d保濕ge沖涼液,
呢隻沖涼液幾清爽, 秋天都夠用, 但係冬天的力度就唔夠,
用完呢set應該唔會再買, 再尋找較滋潤的沖涼液.


右手邊是etude house petit bijou moisture body lotion,
佢同沖涼液係mop239/set, 仲送一枝30ml的intensive cream.
呢隻lotion係爽身粉味, 但係我認為太香太人工,
我次次搽親都會鼻敏感, 雖然枝lotion係幾潤, 但係我唔想個鼻受罪, 唔會回購.

左手邊是biolane 2 in 1 body and hair cleanser,
其實呢個係bb沖涼洗頭水, 我post上黎係想比mami級的sis睇下,
我仔仔皮膚極之敏感, 出世用過johnson's baby, 即刻成身出哂紅粒,
用過seba baby, 唔怕出粒粒, 但係太乾, 仔仔夏天都會搔痕,
但係轉咗用呢隻之後皮膚完全唔怕乾同出粒粒,
係萬寧買, mop138/350ml, 不過我呢排見佢有特價mop108/350ml.
有需要的mami可以試下.


juice beauty green apple peel sensitive係去死皮產品, 我買溫和型含10%果酸, 正常戈隻含13%果酸,
係a beauty bar買mop430/50ml,
因為皮膚更新周期是28天, 所以我唔會按照peeling產品所講一個星期用1-2次, 我規定自己20天做一次peeling,
寧願用綠泥做多幾次深層清潔都唔想過度去死皮傷咗皮膚.

juice beauty係以100%果汁取代水, 美其品牌為可以食ge護膚品, 有美國USDA有機認證,
呢隻以原蔗糖為主成份, 有加入青蘋果, 檸檬, 白提子等抗氧化成份,
我通常敷8分鐘, 面頰會有微紅, 做完一定會敷返成份簡單的保濕mask保濕,
後續護膚品的確易吸收咗, 不過咁ge價錢我諗可以搵其他產品代替.


呢個係佢個樽ge樣, 因為個樽用完已即刻用黎裝咗其他野, 所以用返舊相.
可以大概見到產品的顏色及質地. 似蘋果打成蓉ge texture.



Holika Holika bulgarian rose moisture mask, 保加利亞玫瑰保濕面膜,
係我平時買開韓貨的水貨店買, mop199,
因為一用完手快快掉咗個樽, 所以攞咗樽新ge黎影相 ^^,
我稱佢為平民板fresh rose mask, 佢含有20%保加利亞玫瑰花水,
入面仲有一片片玫瑰花瓣, 由於有花瓣, 所以呢樣product加咗防腐劑,
通常係沖涼時敷10mins左右, 敷上面唔會有任何刺痛感,
一洗咗佢即刻見到皮膚明亮咗, 我基本上一個星期敷4-5次,
幾保濕, 已買定兩樽存貨.



skin food ancient rice gift set又係買開韓貨戈間水貨店ge會員試用,
個toner見到係有油份, 用前要搖勻, 呢隻啱哂冬天用, 可以令皮膚無咁乾.
至於個emulsion, 個人認為佢太油, 會出粒粒.
其實呢條line係for比較熟齡肌用ge, 不過我本著攞咗就用ge心態試下啫, 唔會買.

右上角係10月空瓶戈條gold kiwi line未用戈個cream, 其實個texture同emulsion無咩分別,
係heavy少少咁多, 但係冬天絶對唔夠力, 我用完佢仲要加多層cream先唔會乾.


連包裝samplesssssss都要出黎撐場, vichy 溫泉保濕面霜相信大家都好熟悉,
我都用過佢好多samplesssssss, 一直覺得佢唔錯, 但係佢仲未排到入我買貨裝戈條隊度,
呢一包sample仔得1.5ml, 但係我可以用到3次.

innisfree canola honey serum 油菜花蜜糖精華, 真係好似蜜糖咁,
但係唔知點解一打開有酒精味, 但以我ge認識, innisfree係6-free應該唔會加酒精入products度.
個serum幾潤. 至於個pack & cream係cream同睡眠面膜二合一ge product, 厚敷可變睡眠面膜,
搽完呢個我變咗極油面, 第二朝仲係咁樣一面油, 真係好樣衰, 屋企仲有呢條line ge 中size samples,
等我再試真d佢係咪有酒精同有油面效果先.



innisfree magic floral hand cream 山茶花手霜 30ml係我買同系列ge cream送ge,
有好香ge山茶花味, 加入綠茶籽成份, 既滋潤又保濕, texture唔係清爽, 但唔怕笠,
冬天用佢都夠潤.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*

arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()