呢兩個月ge進度都比我拖慢咗好多,
好!!!! 我要追返d進度先,
我發現我個photo album實在有太多太多相,
但係我太懶擺咗係度好耐都無打文,
明明用戈時係new products, 而家變到old到唔old lor,
過哂時機, 真係唔應該!!!!!!!!!!!!!!!!! ><

十二月開咗幾枝貨裝size野用, 所以今個月空瓶得好少,
還請大家見諒~~



左手邊是上個月空瓶介紹過戈枝body lotion同系列ge intensive care cream,
貫徹呢條line ge爽身粉香味, 呢枝有50ml ge cream, 唔使一個月已經比我ko咗,
的確比body lotion 潤及long lasting, 但係我對佢隻味真係好敏感,
所以唔會回購!!! (仲有枝shower gel 未用呀 - -* )

右手邊係kiehl's ultimate strength hand salve, 亦都係呢個牌子唯一一枝hand cream,
呢個係我係卓悅買ge, 印象中mop38/50ml, 純粹買黎試試.
我妹katkat同時係專櫃買咗枝貨裝, 好大枝呀!!!
texture係似霜狀(ice cream質地), 一吱出黎有好大陣薄荷味,
搽係手上好冰涼好清爽, 但係一啲潤ge感覺都無,
我仲懷疑卓悅又賣過期貨, 就攞咗我個妹戈枝黎試, 無分別!!!!!!!!!
我同我個妹都一致認為呢枝hand cream超唔好用, 唔會再買!



Dior hydra life youth essential concentrated sorbet essence 水活力嫩肌精華素 mop530/30ml,
戈時我都唔知點解自己會走去dior買呢枝精華ga,
可能因為屋企無哂保濕精華, 買開唇膏所以買埋!????

呢枝essence有酒精同香料成份, 敏感肌慎用!!!
個texture好水狀, 有淡淡ge苿莉花香味, 陣味好討我歡心, 但因為佢加咗香料, 所以心理上覺得好人工.
我係冬天用, 講真個保濕力真係一啲都唔夠, 不過屋企得佢一枝保濕精華就用住先,
至於嫩肌真係好無感, 總結係除咗陣味幾清香, 無咩特別同過人之處,
咁ge價錢絶對唔會再買!!!



曼秀雷敦lip pure mop 41/ sasa,
呢枝潤唇膏真係好好好好用!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我個嘴係超乾之人, 夜晚我唔係就咁搽潤唇膏咁簡單,
我係會碌碌碌, 碌到成個嘴同嘴邊蓋上厚厚一層嘴mask我先安心訓覺.
佢強調係食品級成份, 其實用落都幾natural, 個嘴無任何刺激反應,
搽落嘴到係油油地, 但唔怕笠, 仲可以keep到第二朝個嘴一d都唔乾!!!!
係又平又好用之選, 極大力推, 自己已買多一枝看門口.



左手邊係methode swiss thermal oxygen soothing concentrate注氧精華, 係sasa攞ge sample,
texture係比較厚身, 搽係塊面度都好厚, 有d焗咁, 係咁而用完呢3ml就算, 無感覺.

因為而家冬天, 我皮膚超乾,
一般我會係洗面後攞化粧棉用比較杰身ge toner成面抺一次,
皮膚保濕度即刻提高,有助後續產品ge吸收, 之後再拍上另外一枝toner開展護膚程序.

中間係innisfree olive real skin (即係toner), 又係水貨舖送ge sample.
右手邊係nature republic forever lasting essential water係澳門新開戈間nature republic專門店買野送ge,
兩枝都係for上述步驟用.

innisfree olive line真係好適合冬天用, 特別是乾肌, 又保濕又潤, 但係唔怕笠(夏天用一定笠到不得了!!)
因為一定要用多d toner, 整到成塊化粧棉濕濕地, 咁先可以減低個摩擦力, 減少對皮膚ge拉扯同傷害,
所以各位用toner戈時一定要大氣的倒出黎!!! 呢枝我諗得5ml ge toner, 我好似用咗2-3次就用哂.

nature republic呢條line係韓劇  時尚王 ge 李佳英  代言, 我好鐘意佢, 但係係for比較成熟ge肌膚,
所以無買到, 佢比上面戈枝笠得多, 有少少偏油咁, 但係呢個天氣按我個用法都可以接受, 不過我未到呢個年齡層, 所以唔使買住. 


因為dior枝精華用哂, 所以攞咗d 包裝精華黎用咗先, estee lauder同clarins都係上網登記就有得攞,
skinfood又係水貨舖比ge.

clarins double serum 效果真係用一次就feel到, 佢係油+啫喱二合一精華, 一搽上面真係好保濕, 雖然有油但一d油感都無,
只會覺得洗完面ge乾感無哂, 我一次用哂成包, 真係好好用, 日後會考慮買貨裝!!!

estee lauder perfectionist cp+r緊緻抗皺精華, 我都係朝早用ge, 一包我可以用3日,
texture似lotion, 不太水, 一搽完上面會摸到成塊面滑哂, 毛孔細咗,
我覺得用黎係上粉底前用個粧會好貼(因為用armani meastro foundation有加持啦),
不過我諗我都唔會買, 因為我serum係以秋冬保濕, 春夏美白為主.

skinfood black egg pore primer係因為枝base擺咗係公司先攞佢出黎用,
好耐之前裸手試, 一試超滑, d手紋仲平哂, 咁咪叫佢比幾個sample我返屋企試,
正當我興高彩烈準備擁有滑滑效果之時, 居然變成痴痴笠笠,
我只係做完基本護理加防曬再上佢, 開頭以為係防曬問題,
第二朝試下唔加防曬, 又係咁,
再試下裸手上, 係好滑喎, 即係叫我咩都唔用就上個pore primer咩??
呢兩包samples應該比我打咗入冷宮半年以上, 終於用完佢啦,
我一定唔會買佢!!!

skinfood egg white pore mask係同上面個primer同一條line,
但係我覺得呢個好用十萬八千里!!!!
佢係deep clean mask, 洗完面後敷10-15 mins, 我一般敷10 mins,
佢有少少似泥狀mask, 入面有好細好細, 細到只能手感ge 微粒,
敷完之後會乾淨咗, 但係我都係覺得innisfree火山泥同綠泥好用d!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()