平時除咗返工就係湊仔,
基本上都係得星期日阿仔同我一齊放假,
一齊出去親子活動戈時先買野,
但係真係唔好講笑,
出親去都買到我成身無錢先返返屋企.

分享下尋日買咗d咩先:


最可怕就係上面呢堆野, 其實因為我由細開始有捽眼ge壞習慣,
咁ultima II去紋好出名, 本身只係諗住去買procollagen extrema eye essence,
點知個sale居然同我講買滿二千二就送一枝貨裝ge procollagen extrema eye cream,
跟住我真係買咗三枝野, 共mop2163 (因為要港幣兌返葡幣),
clear white supreme eye essence我都想試,
而procollagen extrema complex for face & neck係因為佢有50ml都係mop7xx, 我覺得都幾合理.

送咗procollagen extrema eye cream 15ml,
clear white supreme gentle cleansing gel 20ml,
clear white supreme night cream 3ml,
clear white supreme day essence (個ba聲稱呢枝野價值mop100, 一次用哂一枝, 講真我真係唔捨得咁豪用)


utena mayu 繭絲毛孔護理套裝, mop199/set
有mayu蠶絲泡泡潔顏粉
mayu緊緻清爽爽膚水
mayu蠶絲水嫩清爽凝膠
呢set太抵啦, 唔買都對唔住自己, 買咗時剩返三set係度!!


曼秀雷敦lip pure天然植物潤唇膏,
做緊出位價 mop26.9/枝


revital neck zone essence, mop360,
其實我係買咗revital呢枝先買ultima II,
因為頸紋天生就好深, 而家仲越黎越西利
初頭想買枝好用ge頸霜, 但sisley太貴,
所以買revital用住先.


tt mask 蠶絲活酵母激活面膜 mop120/5片,
呢個牌子今期突然好hit,
所以買黎試下.


evie cleansing oil, 呢個係同hn crossover版本, 係西柚味,
mop220/100ml



divinia amino acid facial cleanser, mop49,
台灣好hit, 話用完佢洗面超滑,
見幾平, 所以買返黎試下.

咁樣出一出街就用咗三千二, 仲未計其他非護膚品類消費!!!!
我要斬手指啦!!!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()