MUMUAIN溫泉微量因子襪褲
添加了溫泉微量因子, 使襪褲質地更柔軟, 更保暖



懂日文的可以看包裝袋背面的介紹



標價1580日元, 折合mop150,
我係內衣店度買mop70, 對我黎講呢條襪褲算係好貴!!



拆開咗個黑色包裝就有個透明印花包裝袋



再拆開個透明印花包裝袋居然仲有個透明袋,
雖然我知日本品牌好著重包裝,
但阿MUMUAIN, 你都好唔環保, 我寧願唔要戈兩個透明包裝袋



其實隔住包裝袋都見到呢對襪褲有幾咁厚實,
一拆開個手感都係好厚同好實淨.



個檔位仲加闊咗,著起上黎會舒服d



入面原來仲加咗層絨毛, 真係夠哂保暖.

著過出街之後, 第一個體驗係條襪褲太短, 我拉唔到上去高腰位,
迫我著多條短褲, 其實我都只係165cm啫, 奈何呢個世上有好多襪褲都唔啱我著.
第二, 佢真係點勾都唔爛, 因為我實在太粗魯太唔小心, 著一日已經勾咗成5-6次,
但係佢都無穿無爛, 幾襟著!!!
第三, 佢真係好保暖, 我超怕凍, 但係日13-15度我著住佢一d都唔凍.

雖然佢個長度對我黎講有d短, 但因為佢實在太襟著同保暖, 我諗我會繼續買呢隻襪褲,
反正我著裙都會著走光褲, 所以應該無問題.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()