close


Biore 高效水漾卸妝凝露, 我在寧買的時候是新出的, mop84.9/ 230ml,
其實biore的卸妝產品一直是在開架品牌中備受歡迎,
之前我已經用過佢真空泵戈個卸妝凝露, 卸妝效果無容置疑!!!



今次出呢個高效水漾卸妝凝露蘊含三分之一保濕精華液,
而且仲表明一枝可最少使用3個月, 的確, 我用咗4個幾月,
濕手濕面都可以卸妝, 方便,
仲係日本製造, 呢個價錢絶對抵買.



佢個鎖頭設計比一般泵頸鎖更為貼心, 真係唔使怕入到水或其他污糟野入去,
保障卸妝凝露ge質量同卸妝效果



今次會用上以上化妝品黎做卸妝示範(請忽略背後雜亂無章ge護膚品們)
Innisfree mineral melting foundation SPA23 PA++
Lola eye shadow trio
Lola blush (Afternoon Delight)
Maybellin Hello Kitty Mascara
Dior Addict Extreme #639 Riviera
日本買眼線筆



個foundation打底, 其他亂咁畫哂係隻手度 (呢個係黃燈)



(白燈下) 可以見到個卸妝凝露ge texture好水, 流動性極高



慢慢按摩, 可以見到d化妝品浮哂上黎, 只係個mascara卸唔乾淨



再按多幾按, 其他真係卸走哂, 眼部卸妝都係用返眼唇專用卸妝比較好


(黃燈) 卸完真係好乾淨 (mascara除外), 一啲乾ge感覺都無

呢枝卸妝強調加咗三分之一保濕精華液, 我ge體會深深相信佢有加,
因為我平時有做完清潔會邊沖涼邊敷innisfree個aloe gel mask,
未用呢枝卸妝之前我敷親都會"那", 我仲特登走去問個sale, 佢話因為我皮膚缺水,
但用咗呢枝卸妝之後敷戈個mask就再無"那"ge感覺 (期間無轉過任何護膚品),
所以佢真係有保濕作用ge.
性價比特高, 開架卸妝之選


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()