Love More 澳洲大堡礁海燕窩彈力菱紋面膜 (我都唔知影相戈時諗緊咩, 張張相都cut咗d去ge?!)
其實呢個係我買之前我姑仔已經比過佢呢個系列其他款比我試, 我覺得普普通通, 比日記普通戈隻好少少,
係幾個月之後見到卓悅上咗架, 仲係許偉寗代言, mop28/5pcs, 即刻買咗.
澳洲大堡礁海燕窩雖然係主張活膚, 緊實, 平滑,
但係佢盒背面有關於保濕, 美白, 緊緻ge評點, 澳洲大堡礁海燕窩保濕有五粒星星,
一向著重保濕ge我就揀咗佢啦~~



澳洲大堡礁海燕窩雖然係主張活膚, 緊實, 平滑,
但係佢裝背面有關於白晳, 保濕, 滋潤, 吸收及服貼ge評點, 澳洲大堡礁海燕窩保濕有五粒星星,
(隻隻個吸收同服貼指數都係五粒星, 所以呢個無參考作用)
一向著重保濕ge我就揀咗佢啦~~



一片面膜有25ml精華, 見到塊mask真係佈滿精華,
mask係棉布質地, 仲可以見到淺淺ge菱格紋,
菱格紋令到塊面膜更服貼, 讓更多精華滲入皮膚



敷之前拍咗爽膚水ge面頰



呢塊mask個鼻位比其他mask覆蓋得好,
可以見到塊mask以棉質黎講佢都算薄,
菱格紋面膜敷戈時真係會貼面好多



敷完之後我覺得無咩特別效果, 唔會好似d貴少少ge mask一敷完塊面就好水同瞬間亮白咗,
呢隻完全係有敷有保庇ge感覺, 不過mop28咁平其實都唔會話抱太大期望,
純粹一試.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()