新年就黎到, 清咗篇空瓶文, 唔係擺過年先得!!



innisfree olive real cleansing oil 15ml又係水貨舖送ge sample,
佢貫徹olive line潤ge特質, 我覺得呢枝卸妝油真係只適宜係冬天用,
因為其他季節用一定會太笠, 我上個冬天已用咗一枝貨裝,
影埋相, later會分享.

biore 卸妝兩用洗面乳係有一次係萬寧買野,
見到佢做緊出位價mop21.9 / 120g, 所以買黎粗用,
不過佢真係好好用, 係乳狀質地, 我未用過佢黎卸妝,
用好少好少就可以搓出好多泡, 洗面都洗得好乾淨,
只係會有少少乾, 一枝好耐用, 可以用上三至四個月,
21.9真係極之抵用!!




Marc Jacobs Daisy body lotion mop280 / 150ml 係八佰伴買,
戈時係因為買咗同系列ge香水, 買多兩佰零蚊就送個購物袋,
我見個購物袋幾靚, 咁就買埋呢枝body lotion,
用落戈時個味係同枝香水一樣香, 但係佢真係一啲都唔潤,
仲要超難吸收, 我做埋body scrub之後都係咁難吸收,
texture比一般body lotion稀, 我絶對唔會再回購.



amala rejuvenate cocoa bean line, 呢個品牌係德國最高級ge有機品牌,
咁貴ge護膚品我真係唔捨得買, 呢set係我老公送比我ge.
我連正確ge價錢都唔係好查到.

amala rejuvenating cleansing milk
amala rejuvenating toner
amala rejuvenating face cream

呢三枝用咗一個半月就用哂, 全部我都影哂相, 準備之後再介紹



上個月講過我冬天會用d杰ge化妝水係洗完面後抺面, 等皮膚保濕d同護膚品易吸收d,
shiseido benefiance pro-fortifying softener係之前我買同系列ge eye craem比mami時, 個ba送比我ge, 有成25ml, 都幾大枝
佢係softener, 質地好杰, 不過我覺得真係幾好用, 同埋有d去角質ge作用

lancome energie de vie lotion都係之前佢新品戈時送比會員ge samples黎, 一枝有15ml,
之前有講過佢呢條line ge味道極之唔好聞, 用完呢兩枝更加係唔會買,
隨便用用就好



skinfood pink salt body scrub 129/210g,
我之前一向用開同品牌ge咖啡身體磨砂, 但因為用咗幾罐,
所以就轉下, 點知呢個真係一啲都唔好用,
顆粒太大粒, 會磨得好痛, 唔會再買呢個.



estee lauder perfectionist wrinkle lifting/ firming serum 5ml 係佢新推出戈時玩fb game送,
上個月空瓶有介紹過啦.

idealist pore minimizing skin refinisher同隔離戈枝有d似, 係卓悅買mop48/7ml,
一樣係搽完上面塊面會好滑, 呢枝仲有檸檬草ge味道, 幾香,
用完佢上妝會好貼



shiseido防曬之前有寫專文介紹過, 重溫請點我



Innisfree 油菜花蜜糖旅行套裝之前都有寫過專文, 重溫請點我



innisfree perfect repair anti-aging care serum 10ml係水貨舖送,
shiseido revital aaa cream係 fb game送ge, 雖然只有2.5g, 但都用咗一段日子,
呢兩樣我都係用黎當頸霜, 去紋效用不明


canmake 都有專文介紹過, 重溫請點我

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()