之前有寫過Regene 瞬白卸黃面膜, 今次介紹瞬白卸黃之酵素係同系列之精華產品,
主要成份係提取自日本小町米的「米槺酵素萃取物」,係美白的同時袪黃.
隻面膜仲有得買, 但係上面呢隻酵素就真真正正停咗產.

我戈時係regen係成set買, 咁啱遇著christmas promotion, 成set先係mop499,
set真正內容我唔記得有咩, 大概係有呢條line日霜, 酵素12.5ml*2, 晚霜同面膜兩片,
anyway, 真係幾抵用


唔好睇佢細細枝12.5ml, 但係包裝設計一啲都唔馬虎, 同大枝一樣係滴管設計,
以防用手直接提取時會有細菌或雜質走咗去個精華入面, 影響其質量及成效



一般我要用兩泵黎搽哂成面, 佢雖然叫酵素, 但其實即係精華,
比一般精華仲要稀, 我覺得最適合形容佢texture就係 "米水",
佢仲有一陣米味, 個人覺得好好聞


佢搽咗上面唔太保濕, 可以後加保濕精華或者乳液/面霜鎖住水份,
但係佢係我用過咁多美白精華入面, 得兩枝係真係見到有美白效果, 佢係其中一枝!!!!



同場加影, 同系列晚霜,
係玻璃瓶設計


貨裝係35ml, 其實我一直以黎都覺得regene d products個ml數奇奇怪怪



同大部份護膚品一樣有個蓋, 防止細菌進入

 
texture比一般晚霜水, 仲比個酵素保濕,
但係美白效果唔係咁見得到.

[重溫舊文]
Regene 瞬白卸黃面膜 White Reborn Mask

後記:
可能你地會覺得我好奇怪, 點解一d停產ge product仲要寫出黎,
個原因係一黎我d相影咗好耐,
二黎我真心覺得呢個brand某d產品真係有效, 而且價錢唔貴, 值得一試,
我本人用regene呢個品牌好多products都唔會敏感,
效果當然因人而異啦.
我認為試到有用ge野share出黎係一件開心ge事

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()