我張枱太細啦, 容納唔到咁多瓶瓶罐罐, 所以快快手手清咗篇空瓶文出黎,
釋放返d地方比我擺野先



上個月用咗枝橄欖卸妝油, 今個月就用咗兩枝綠茶卸妝油,
呢兩枝各25ml ge綠茶卸妝油係水貨舖送比我ge, 份量已經係正貨ge三分之一,
綠茶卸妝油比較稀, 個人認為幾適合春天潮潮濕濕ge天氣,
用完唔會有笠ge感覺.

innisfree三枝卸妝油都用過哂  橄欖, 青蘋果, 綠茶
質地
(最杰) 橄欖 > 青蘋果 > 綠茶
清爽度
(最清爽) 青蘋果 > 綠茶 > 橄欖
清潔度
(最乾淨)  青蘋果 > 綠茶 = 橄欖
總括黎講都係佢皇牌  青蘋果卸妝油最好用

[相關文章]
Innisfree 青蘋果卸妝油 Apple Juice Cleansing Oil



dior prestige satin clarifying foam 10ml + 同系列cream 5ml 係dior寄卡比會員換ge,
呢枝我係二月頭用, 戈時仲係好凍好乾, 一洗完ge感覺係好正,
一打開就有一陣好清ge玫瑰花味, 好正,
只用少少就可以搓到好多泡出黎, 好綿好密,
最重要係係咁乾咁凍ge天氣下, 洗完塊面係一啲乾同繃ge感覺都無,
係我用過咁多隻潔顏產品入面最無乾感ga, 令到我即刻去專櫃睇佢貨裝,
點知一睇就滅哂火, 居然要成mop500/120ml,
我而家好努力咁係sasa同卓悅搵緊佢sample隻ge蹤跡, 一搵到即大量入貨!!!!

la roche-posay toleriane furifying foaming cream 5ml係剪雜誌coupon換ge,
係洗面乳ge質地, 起泡量唔多, 亦唔綿密,
冬天洗完有乾感, 但幾乾淨,
無咩特別, 我唔會去買貨裝



estee lauder optimizer同skinfood gold cavier toner都係我冬天洗完面打底用爽膚水

estee lauder anti-winkle + lifting optimizer 15ml係佢新出戈時登記換領,
其實我最想試係even skintone戈隻, 咁佢話無得揀就無辦法啦,
用完呢15ml無咩大感覺, 佢貨裝仲賣緊mop400一枝, 我一定唔會買.

skinfood gold cavier toner又係水貨舖送ge,
一個字笠, 所以只係冬天先岩用,
佢有金箔仔係入面, 用戈時可以提供視覺享受



skinfood royal honey gift set係佢新推出戈時我幫襯開戈間水貨舖ge會員優先試用禮黎,
呢個蜜糖set比innisfree油菜花蜜糖好用好多,
個toner唔怕杰得黎覺得幾保濕, 個lotion都比油菜花蜜糖稀,
用落整體感覺不錯, 唔會太潤

[相關文章]
Innisfree 油菜花蜜糖旅行套裝 Canola Honey Special Kit



guerlain abeille royale serum 蜂皇漿精華 3ml都係我上網登記換ge,
其實得3ml, 個效果唔係好清楚,
不過個texture比我想像中稀, 所以唔覺得好潤同好笠.

lancome crystal brightness activating essence係混合eraser用,
呢排無咁乾就攞返d美白產品出黎朝早用, 係春天做好美白ge準備功夫



innisfree olive real essence係我閏蜜去韓國ge手信,
之前用olive戈隻essence係純橄欖油黎ge, 但呢個唔係, 係比lotion稀,
佢唔似olive line咁潤同笠, 但係好保濕同滋潤,
適合澳門冬天用, 個感覺令我好驚訝, 下個冬天如果見到一定會買!!!

曼秀雷敦maxilip 魚子精華潤唇膏 mop41.5/萬寧, 買兩件七五折,
我覺得冬天用一定唔夠潤, 我訓覺之前搽勁多,
但係如果半夜起身係要補搽ga,
反而平啲ge lipure好用好多好多好多. 唔會再買呢隻用.



innisfree magic floral cream 山茶花面霜 mop219/80ml, 仲要送枝同系列handcream,
呢隻cream一定係冬天先用得, 否則會太厚太潤,
用少少就可以搽哂成塊面, 滋潤度係冬天用剛好.
 
kiehl's ultra facial cream 7ml係玩fb game送ge,
我係幾年前用過同系列lotion, 點知用到我暴瘡,
所以今次用cream我係抱住戰戰兢兢ge心情用ga,
點知佢個texture同保濕滋潤度啱啱好, 我用唔怕焗,
個人覺得個油份比lotion少,不錯

eminence stone crop masque係水貨舖買mop159/15ml, 之前寫過佢唔多講啦
重溫專文 -->
Eminence 垂盆草舒緩面膜 Stone Crop Masque



nature republic 蘆薈舒緩保濕凝膠 mop44/300ml, 又係寫過專文
重溫專文 -->
Nature Republic 蘆薈舒緩保濕凝膠 Aloe Vera 92% Soothing Gel


最後弱弱地奉上samples, 因為今次每種samples數唔多, 所以只可以講下個texture


clarins瘦面精華, 質地比較杰, 個人認為比較適合冬天用,
我用ge時候配合拉提按摩, 但係唔見有明顯效果


kiehl's ultra facial moisturizer同上面個ultra facial cream同系列, 一包有3ml, 可以用成3次
個人認為比cream笠, 唔係咁適合我

kiehl's clearly corrective dark spot solution 1.5ml, 係透明液體,
texture有啲似玻尿酸原液, 搽完上面都要等幾分鐘先吸收哂


nature republic forever lasting precious oil essence, 我本身以為佢係油,
原來佢係lotion狀精華, 唔怕好笠, 冬天太乾用唔夠, 春天用都ok

ysl forever youth liberator serum, 乳白色, 好薄身, 好易吸收



vichy serum 10, 個人認為用落同玻尿酸無咩分別, 佢係填平咗你d毛孔同紋路,
營造一個好似無毛孔同好滑ge錯覺

vichy normaderm night cream,
佢係油脂平衡line, 但係我反而覺得呢個好厚好笠, 唔係咁適合我

clinique laser focus,
之前用過幾枝7ml裝, 用完後無咩感覺

clinique repairwear uplifting firming cream,
 好厚好笠, 感覺比較適合熟齡肌用

nuxe creme fraiche 24hr soothing & moisturizing cream,
植物鮮奶系列, 我想試好耐, 陣味好正, 有啲似人蔘味,
質地唔怕好杰, 不過幾潤, 適合冬天用

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()