Innisfree 薰衣草調理舒緩身體乳液係佢Relaxing Therapy戈條line,
除咗薰衣草外, 呢條line仲有玫瑰,
我戈時係同沐浴露一set買mop219/set



背面, 我唔知佢講緊咩~~
我好唔鐘意呢隻疑似鐵罐ge包裝, 第一, 唔知道枝lotion用剩幾多,
第二, 用到差唔多戈時"鄧"極都"鄧"唔出
第三, 我好肯定有好多痴咗係個樽入面, 浪費哂!



一枝有成240ml, 開頭以為好耐用, 但係我兩個月就ko咗佢



貫設innisfree ge設計, 樽蓋位會有innisfree個標誌



開口都比較大, 一次都倒幾多body lotion出黎



裸手一隻



開頭以為佢用哂, 點知"鄧下鄧下"都倒到咁多出黎, 上面個份量應該夠我搽一隻小腿,
可以見到佢係好淡好淡ge紫色, 都唔算好杰, 不過都幾潤



叫做吸收得快, 推咗幾下係隻手度就吸收咗大半

 
用完之後隻手完全潤哂, 同埋佢一啲都唔笠,
個效果都幾持久, 因為到我第二日沖涼戈時隻腳都係滑ge,
仲有陣薰衣草味真係好relaxing!!!!


*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()