Etude House 柔棉細雪牛奶保濕身體乳 係我同油涼液+intensive cream一齊買, mop239/set



300ml大大枝, 我用咗三個幾月,
呢枝經過皮膚科測試, 敏感肌都用得



中間有個soap戈個框框ge意思係呢枝潤膚乳係五無,
無光磷化酸,無對羥基苯甲酸丙酯,無皂質 ​,無色素,無乙醇,
達到藥用水平, 絶對適合敏感皮膚用



傳統泵嘴設計, 佢一泵可以泵好多出黎



裸手一隻



牛奶白色, 乳狀質地,
呢隻潤膚乳仲真真正正加入牛奶成份, 蘆薈及常春藤提取物,
對皮膚起到保濕, 滋潤及舒緩ge作用

佢陣味係我見到好多人係form問ge BB爽身粉味,
不過我覺得佢陣味太人工, 因為我每次用親佢我都會鼻敏感,
一路搽一路"嗤", 用到我超辛苦, 扣哂分!!



因為加咗蘆薈成份, 所以潤膚乳含水量都好高,
幾易推開

 
搽勻咗之後睇下啲手指反哂光, 好有光澤好潤,
呢隻潤膚乳持久度係到我第二日沖涼都仲好潤,
滋潤度係好好, 亦都無令我皮膚敏感,
但係搞到我鼻敏感,
所以我唔會再回購, 我深信大有潤而不致鼻敏感ge潤膚乳比我選擇!!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()