Mask House 白.亮采面膜, 呢個好似係舊包裝,
其實mask house面膜由我第一次係萬寧同佢相遇, 我已經覺得佢好好用,
凡遇特價, 我必買, 我試過係萬寧買過最平係mop68/買一送一, 再加買兩件Mask House產品八折,
真係前所未有咁抵, 但呢啲筍野我只遇過一次,
大部份都係mop68/5pcs



有成23ml一塊, 精華液含量超多, 面膜背面有產品介紹, 成份同埋用法



mask超薄超貼面, 係眼位剪裁唔係咁適合我, 但係個鼻位又ok喎,
真係好難係市面上搵一隻真係fit我五官ge面膜

 
敷完之後塊面明顯有光澤,
我基本上用過哂成個mask house面膜系列,
個人認為冬蟲夏草最好用, 真係好好好保濕!!!!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()