Innisfree 山茶花面霜 mop219/80ml 仲送一枝同系列ge護手霜,
含有山茶花提取物及有機農成份
其中ge山茶花係採取法國ECO有機認證濟州島出產ge山茶花, 具有好高ge抗氧化功能



後面都係產品介紹同成份,
呢罐山茶花面霜有成80ml, 我用咗成個冬天都用唔哂, 最後用咗黎搽手肘同腳踭



新買返黎ge時候會有張innisfree貼紙係度, 保證全新, 未比人開過



打開有個薄薄ge保護蓋



質地見到超厚實, 好似舊牛油咁

 
上面係我兩邊面頰ge份量, 可以係面霜周邊見到我隻手係幾咁乾,
雖然佢好厚實, 但係都幾易推開


呢隻面霜用上面ge感覺係滋潤而非保濕, 如果真係想餵皮膚飲水,
我一般係先用保濕精華, 再加呢個面霜, 咁係保濕之餘又可以滋潤同鎖緊精華ge保濕成份,
但係呢個只係冬天先用得, 係澳門ge秋天用都會太潤, 唔太適合.

至於用佢黎採手肘同腳踭方面ge效果係好好,
因為佢真係好潤, 起到軟化角質ge作用,
到第二朝會摸到戈兩個位置變得好滑.

我自己試過第一晚先厚厚地幫手肘同腳踭按摩,
第二朝沖涼時幫戈兩個位置去角質,
之後再搽返一層面霜上去,
然後就會超滑, 好有用!!!!

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()