Innisfree 橄欖油保濕卸妝油 mop199/150ml,
未開封時有張再造紙貼紙封口, 貫徹佢自然ge風格



透明膠樽膠泵設計, 可以清楚見到用剩幾多



橄欖油保濕卸妝油採用有機天然橄欖提取物作為呢枝卸妝油ge保濕調理液,
係卸妝同時起到保濕ge作用



泵位有安全鎖設計, 防止按錯浪費哂d卸妝油



今次用咗以上化妝品黎測試佢ge卸妝效能, 包括:
Lola 百變彩妝寶盒 3-Tiers Kit (眼影, 唇彩)
Maybellin Hello Kitty Mascara
MJ眼線液 #閃亮黑

[相關文章]
Lola 百變彩妝寶盒 3-Tiers Kit



由上到下係三種眼影, 睫毛液, 眼線液同唇膏



由於呢隻卸妝油我係係冬天用, 所以一般我會用多少少,
一次用四泵, 減低按摩時對面部ge摩擦, 減少皺紋ge形成,
由上面可以見到佢比較杰, 但係流動性都幾大



稍微按摩後見到只剩返睫毛液同眼線液



加水乳化後剩返睫毛液



我為咗捽走睫毛液, 捽到隻手紅哂

 
但係都卸唔乾淨, 反而用皇牌青蘋果卸妝油卸同一枝睫毛膏就卸得超乾淨,
而且我個人認為呢枝只適合冬天用, 其他氣候用會太笠, 卸完都唔舒服,
所以一樣價錢, 我會選擇返青蘋果卸妝油.

[相關文章]
Innisfree 青蘋果卸妝油 Apple Juice Cleansing Oil

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()