終於到咗四月, 呢個月我已經期待咗超過一年啦,
因為我今個月要同老公出發, 英法之旅!!!!
所以黎緊我會有二十日更新唔到個blog, 希望你地唔會捨棄我~~

要快快手清咗3月個空瓶文先!!



Innisfree Green Tea Pure Full Body Cleanser 呢枝沖亮液之前空瓶有介紹過係mop199/1+1set,
今次個仔仔加乘之下用得快好多, 因為佢話陣味好香,
個仔用咗都唔怕敏感, 而家冬轉春用剛剛好, 唔怕太潤但保濕, 幾清爽.



Kiehl's 特效晚間保濕面膜 mop320/125ml係我一個星期用兩次當水洗mask之後,
終於比我ko呢大大罐啦!!!

寫咗專文, 可重溫 -->
Kiehl's 特效晚間保濕面膜 Ultra Facial Overnight Hydrating Masque


Lancome Blanc Expert Melanolyser Whiteness Activating Spot Eraser 瞬白亮肌精華素 (貨裝) mop760/30ml
&
Lancome Blanc Expert Derm-Crystal  Crystal Brightness Activating Essence 全方位水晶亮白精華 (sample) mop38-58/5ml
係上年夏天用過無咩效但未用哂, 咁今年近呢一個月再攞返出黎就ko咗佢啦.

我寫咗專文, 可重溫-->
Lancome Blanc Expert 美白精華 Melanolyser & Derm-Crystal



上面兩枝係影完三月空瓶相之後又進軍三月空瓶所補影ge,
crystal講過好多次唔再講啦.
左面係Lancome Blanc Expert Melanolyser Integral Whiteness Spot Eraser係今年出ge美白新品,
呢5ml係比會員ge試用,
個人認為texture比前一代eraser稀, 但保濕度唔及前一代eraser+crystal,
去斑效果不明, 因為戈5ml我用咗四次就用哂.


Lancome 嫩肌活膚眼霜 Genifique Yeux Youth Activating Eye Concentrate  mop460/15ml
我用咗超耐先用完佢,

都寫咗專文, 可重溫-->
Lancome 嫩肌活膚眼霜 Genifique Yeux Youth Activating Eye Concentrate



左邊三枝係the face shop美人圖系列係同事去完韓國送ge samples,
一大一細係lotion, 一大係toner, 佢居然完全無中文或英文!!
戈三枝我係三月頭用, 戈時唔係太濕, 亦都唔算太凍,
用落去係幾滋潤, 第二朝起身見到啲毛孔細咗好多.

the face shop eco-therapy tonic with essence都係同事送ge,
見到佢有少少油份係樽身, 但係太細枝, 我都係好似之前冬天咁用黎抺一次再做基礎護理,
唔會太油, 亦都唔算保濕, 無咩感覺, 基本上我唔會買!


L'oreal Youth Code Pre-essence 5ml 係我之前上網登記換返黎,
真係要讚揚下L'oreal, 我本身都係抱住一試ge心態, 諗住澳門應該唔會寄過黎,
點知佢真係寄咗個sample過黎比我試, 雖然佢個pre-essence無咩感覺,
但係呢份專業我覺得係值得表揚ge, 好過戈啲你比錢買野都黑面ge ba好好多好多倍,
L'oreal係一個大group, 應該認真traing下佢d ba.

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate 係會員迎新禮,
之前冬天我直接搽上面, 一次用半管已經夠搽勻成面,
但係只限特乾戈幾日先唔會有明顯油感,
最後我用咗佢黎溝綠泥, 陣味好舒服同放鬆,
個mask都無咁快乾, 但如果叫我買呢枝油黎溝我就唔捨得啦.



Forever Aloe Lips with Jojoba係好多人都話又平又好用ge潤唇膏,
但係佢要入咗會先買得真係唔係太方便,
同埋個人認為平時普通用都ok, 但係冬天夜晚用真係唔夠潤,
基本上我都係個仔入秋換第二隻潤唇膏執佢手尾ge,
都係戈句, lipure好用好多好多


上面戈堆samples基本上同美人圖一樣係同事去韓國比我ge samples,

首先講講the body shop個shiso whitening serum, wa, 一搽上面那到我飛起,
想即刻洗面, 成塊面紅哂敏感, 用花水抺咗兩次先無咁那,
因為成個護膚程序我只係換咗呢隻精華, 所以我好肯定係呢個美白精華出問題,
所以想買新品戈時試下sample真係好重要, 呢個我一定唔會買, 大家都小心啲, 我已經唔算易敏感都對佢反應咁大.

講完個the body shop shiso whitening serum, 就係因為敏感先比我試到第二樣好野,
就係tonymoly red appletox honey cream, 好蘋果味ge蜜糖面霜,
其實對於tonymoly自從佢出咗個雙氧水美白面膜之後我都無用過佢d野,
但係呢隻cream十分降敏同保濕, 搽咗佢上面之後好舒服,
佢令到我想試佢ge貨裝.

the face shop royal jelly moisture cream比innisfree個油菜花蜜糖cream稀, 但比skinfood杰,
算係比較杰ge cream, 滋潤度唔錯, 用ge時候仲有牽絲, 好蜜糖.

the face shop 美人圖金箔安瓶, 一吱出黎真係一粒粒金粉咁, 搽係面度按摩就會好快吸收哂,
不過用得一次, 效果不明.

skinfood gold kiwi fruit whitening emulsion 其實之前都用過, 普普通通,
美白效果唔係太突出, 保濕效果普通.

the face shop intevia active original cream真係好杰同好笠, 個人認為比較適合成熟肌使用

tonymoly dual effect sleeping pack, 佢個介紹好厲害, 話加入咗甜睡科技, 令到我好想試,
但真係唔適合春天用, 太笠, 我用咗兩日之後爆瘡.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()