close
WAKAKAKA, 我終於放完個大假返到工作崗位啦,
真係好無工作mood, 不過真係差足電令人心情好relax,
黎緊希望我整理好啲相, 可以寫返個不負責任遊記出黎啦!!!!

入返正題, 今日講Bloom 豐盈唇蜜 Lip Plump



Bloom 豐盈唇蜜 係我係a beauty bar買野差少少就可以有滿額禮,
我一向唇紋都好西利, 想改善呢個問題好耐,
所以就買咗呢枝lip plump, mop 175/15ml,
講真我戈時係第一次買一枝咁貴ge唇蜜.



背面係產品介紹



澳洲製造



上面係全成份, 其實都幾多化學野



聲稱搽29日, 每日搽三次就可以有效去唇紋



個嘴係一般ge膠嘴, 其實我真係唔太鍾意螺旋紋封口設計ge唇蜜,
因為戈個位係極之容易藏污納垢, 我基本上用完一次會清潔一次



真係唔好意思要大家見我ge肉唇, 上下唇都好乾同好多紋



質地係痴笠笠同比較油膩



搽開係好"令", 但係唔覺得吸收到

 
搽上嘴係超級"令", 同埋好痴頭髮,
搽過夜第二朝個嘴都仲係成層油係面, 完全無任何保濕作用,
洗咗面之後個唇打回原狀, 一樣咁乾,
一枝可以搽超過二十九日,
但係我唇紋無任何改善, 所以總括黎講呢枝野係又貴又無用.
絶對唔會再買!!!
 
 
*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()