Amala補濕面霜都係我老公送ge, 其實佢送咗一細套hydrating同rejuvenating比我,
rejuvenating係冬天戈時已經用哂, 我都幫佢地影哂相, 但總未捨得寫佢地,
啱啱上網見到佢個價錢係hkd620/30ml, 真係唔平



Amala (Jasmine) Hydrating Face Cream

-- from COSDNA

基本上啲成份都好溫和, 不過佢含酒精, 敏感肌可能要注意下
另外, 有隻手摸住隻狗仔戈個圖案係不作動物測試ge意思,
關心動物權益ge大家都可以安心使用



佢個按嘴隻顏色比我覺得幾高級, 但係呢個嘴按到最尾硬係好似鬆鬆地咁,
呢枝同rejuvenating戈枝都有呢個問題



特意影呢張相顯示佢係真空瓶設計, 可能係有機品牌, 有機成份,
用真空瓶較能保持內含物ge質量及效能



裸手, 濕度高返我隻手都無咁乾白



texture比較厚杰, 當然比rejuvenating戈個light, 但作為夏天面霜而言都幾heavy,
氣味唔會人工, 係好清新ge茉莉花香


搽開見到隻手好有澤, 個人認為保濕度唔係好高, 戈種係潤ge感覺,
夏天朝早用佢再加防曬會好易出面油 <-- 我本人已經唔係油性皮膚都出油出得好西利
仲有係佢同我啲防曬唔多夾, 試過兩隻都有擦子膠ge狀況,
最後用咗armani個精油foundation配佢用先ok,
呢隻面霜真係唔係太適合我, 太潤太笠, 仲咁貴,
我諗我唔會回購, 或者佢比較適合熟齡肌.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()