四月因為去咗個旅行同埋種種原因,好多空瓶呀!!



Innisfree 山茶花潤澤隔離霜 ,係水貨店度買mop189/50ml,
我寫咗專文,可重溫-->

Innisfree 山茶花潤澤隔離霜 Magic Floral Sheer Base



Amala (Jasmine) Hydrating Face Cream

Amala (Jasmine) Hydrating Toner

Amala Hydrating Cream Cleanser

<--都寫好哂專文, 做埋連結啦



Dr. Wu 杏仁酸亮白護膚精華 Intensive Renewal Serum with Mandelic Acid 18%



Clarins 挺胸緊緻乳霜 Bust Beauty Firming Lotion

今個月篇空瓶文好似好hea咁,全部都係超連結,
其實我係特登寫好哂上面啲文先出空瓶文,
因為我覺得咁樣可以令大家對啲產品認知深啲,
唔似得平時空瓶文咁一句起,兩句止,
呢種寫法好嗎?



Esteem Lauder advanced night repair eye serum infusion 3ml 係fb登記換ge,
呢隻個texture幾水狀,但用上眼度好舒服,無負擔感,令到我有買貨裝ge衝動

Esteem Lauder ANR eye cream 3ml 都係fb登記換,對比起上面戈雙,
呢款傑身好多好多,我覺得夏天用太厚太潤,冬天用會比較適合

Methode Swiss Bio-organic First Defence Eye Cream 3ml係fb登記去sasa換ge,
呢雙比ANR eye cream更傑身,係滋潤而唔係保濕,
但係實在太厚身唔適合我,同埋用後無咩感覺,所以我唔會買貨裝



Tonymoly intense repair live snail skin 20ml ﹠Tonymoly intense repair live snail lotion 20ml,
係同事去韓國旅行比我ge,
因為入咗春夏,一開始我都驚太潤太笠,但用起黎都算ok,
個toner係比一般水狀toner傑啲,但係都叫做幾保濕同起到軟化角質ge作用,
個lotion唔會太潤,夜晚開冷氣用剛好,朝早起身塊面唔會乾



Nature Republic the bamboo of damyang balancing toner 7ml ﹠Nature Republic the bamboo of damyang moisture fluid 7ml
都係同事比ge,個toner真係好似水咁,無咩效果,又唔保濕,好普通,
個lotion用上面戈刻會好笠,而且保濕感唔夠持久,
我半夜起身會覺得塊面乾,要再搽多層lotion



Divinia rice whitening essence係屆臣氏買divinia洗面奶送ge,
呢隻serum質地幾傑,好似lotion咁,
美白效果不明,保濕度都唔係好夠,唔會買貨裝試



Chanel le blanc lightening moisture nanolotion 12ml係買指甲油送ge sample,
係美白化妝水,仲有軟化角質ge作用,
不過用落感覺普通,好似sheshido white lucent個softener,呢個價錢買呢枝野唔值


La Roche-Posay soothing protective non-oily emulsion 2ml x 2係雜誌剪coupon換ge,
開頭以為佢好清爽,但係用落都幾潤,夜晚開冷氣第二朝塊面都唔怕乾

Lancome whiteness activating spot eraser 1.5ml又係雜誌coupon送ge,
1.5ml真係好無感,效果不明,我只可以講講個texture,比佢第一代稀,
但比eraser+crystal傑,我比較喜歡eraser+crystal ge質感

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

除咗上面戈啲護膚品之外,仲有英法大軍可以講講



shiseido枝頸霜未用哂,所以唔討論住,
Divinia amino acid facial cleanser係屆臣氏買, mop49/100g,
其實我係用剩三分一枝左右先再帶埋佢去旅行ge。

Divinia amino acid facial cleanser
﹣from COSDA
成份十分簡單

呢隻洗面膏一次擠3cm出黎就夠用,
我用手起泡係大泡泡黎,一啲都唔綿蜜,不過清潔力良好,
春天用洗後無乾感,我係英法咁凍用都唔怕乾,
但係佢主打胺基酸個代謝粉刺作用我真係唔多覺有效,
仲有要提一提係呢枝洗面膏建議放係乾爽ge地方,
保障胺基酸ge功效,但係我係洗手間洗面乾爽極都有限啦。
如果只求洗面乾淨得黎又唔怕乾,我覺得呢算係開架中平平地之選。



Clarins smoothing body scrub 係會員email換ge,用完之後皮膚有滑咗,不過我最愛ge身體磨砂係skinfood
<-- 遲啲有時間再寫專文

Kiehl's ultra facial overnight hydrating massage
<--已寫專文, 請按連結

Cure peeling係屆臣氏可以問人攞sample試用,係捽膠擦碎型peeling,個人認為佢捽ge擦子膠太多太大粒,
唔知啲健康角質會唔會去埋,唔係太好用

UGB peeling Gel係水貨舖送ge sample,我真係好鐘意人蔘戈陣味,都係捽膠擦碎型peeling,
但唔會捽到太多同太大粒出黎,用後皮膚會乾淨咗

Skinfood orange conditioner係同事去完韓國送ge,一開就係一陣橙味,用後頭髮滋潤度有上升

Etude House silk scarf conditioner又係同事比ge,佢陣味真係太香太人工,我一開即鼻敏感,
同埋佢太傑,頭髮用後太潤,我極度唔鐘意!!



上面戈啲係我hand carry,帶上機用ge護膚品,
clarins個防曬未用完唔討論住,

Biotherm purefect skin cleansing gel,Biotherm purefect skin purifying toner ﹠Biotherm purefect skin hydrating gel
係fb登記換ge,
我係機場先用gel洗咗個面先上機,佢呢條line真係好清爽同控油,
個toner有酒精,敏感肌慎用,我用後覺得比較乾,
個hydrating gel都係好清爽,係機上用我覺得保濕度唔夠

Skinfood royal honey eye cream係同事比,好傑身好滋潤,真係啱哂係機上用,
中途要轉機都夠潤,眼周完全唔怕乾

Nature Republic eye cream都係同事比,都係傑身,但係滋潤度唔夠skinfood戈隻好,
同埋可能佢份子太大,唔係咁易吸收

之前講過biotherm個gel唔夠用,Dr. Wu 保濕凝露就係我中途轉機時再搽ge,
佢係透明好傑ge gel狀,係機上用係ok,但平時用我會覺得太厚身太傑,有種焗ge感覺



Clarins Thirst Quenching Hydra Care Mask 5ml 係fb登記送ge,
其實我覺得clarins呢條line真係唔錯, 個serum同mask都真係好保濕,
用完手上ge野可能會買貨裝試下

Skinfood 覆盆子眼霜, 係水貨舖結業戈時送比我ge,
呢隻我係澳門冬天用都會起油脂粒, 但係我真係好好好鐘意佢陣中藥味,
係英國用第一日都想起油脂粒, 但係適應咗個天氣之後就唔怕, 幾潤,
不過真係唔適合港澳ge天氣用

Langie pore tight essence又係fb登記換, texture有啲似primer, 因為只用得兩包,
所以無咩收毛孔感覺

Langie Detox essence fb登記換, texture比較傑身, 好似乳液咁傑, 只用得一包, 無感

Shu Uemura保濕化妝水 4ml x 2, 用落真係幾保濕, 如果正貨價錢合理都可以買貨裝一試



上圖所有野都係平時幫襯開韓貨水貨舖結業戈時比我ge,

Missha marine stem cell control emulsion 5ml x 3 & Missha marine stem cell active toner 5ml x 3
個toner係比傑身, 個lotin係港澳都算係潤ge,
但係去到英國真係唔夠, 半夜起身我會補搽,
感覺無咩特別, 應該唔會試貨裝

Missha marine forest revitalizing emulsion 5ml x 3 & Missha marine forest refining toner 5ml x 3
呢條line比係上面戈條ge清爽版,
個toner偏水狀, lotion亦比較清爽,
個人認為呢隻適合港澳秋天用, 冬天滋潤度都係唔夠高.
係法國濕度比英國高, 但係都唔夠用, 好普通

Etude house skin mal:gem toner 5ml & Etude house skin mal:gem lotion 5ml
呢隻完全係港澳夏天用就ok,
個toner果香好好聞, 個lotion係超級清爽,
我係法國一晚可以搽半枝都唔夠力



vichy未開黎用, 唔討論住

Shu Uemura green tea cleansing oil 4ml x 3係fb登記換,
都係同以前用su 卸妝油一樣, 去到英國都係唔啱我用,
用完都係出粉刺, 我覺得係佢個底油唔適合我皮膚,
雖然好多人話好用, 佢個琥珀卸妝油都一度燒到我洪洪烈火,
始終護膚品係人夾人, 我係絶對唔會買佢ge貨裝黎試

Shiheido perfect face cleansing oil 20ml係shisheido滿額禮,
佢係超傑身卸妝油, 流動性好低, 好難推,
我一次要用好多先可以推勻全面,
同埋乳化效果唔係咁好, 所以我覺得佢卸得唔多乾淨,
唔會買貨裝試


上面全部都係剪雜誌coupon換ge, 估唔到我一次拎三張去, 佢換咗三套比我,
clarins 啲ba都幾大方, 其實我本身想幫佢寫專文,
但係日日攰到不得了, 用哂都唔記得影相

Clarins White Plus intensive brightening serum 2ml
係最新出ge鏡光美白精華, 質地似primer, 透明,
用落好舒服, 唔怕乾得黎又唔笠, 不過只用一包, 美白效果不明

Clarins White Plus HP intensive brightening serum 2ml x 9
呢隻美白精華比較傑身, 似lotion, 有一陣淡淡花香,
不過佢唔夠英法啲陽光鬥, 我都係黑住返黎

Clarins White Plus HP whitening moisture day emulsion SPF20 2ml x 9
呢隻美白日用乳液係最得我心, 佢陣味好清好清,
同埋質地超輕薄, 搽上面好舒服, 但係係英國用唔夠防曬力度,
我覺得係澳門返office工ge都夠力應付, 想買貨裝試

Clarins White Plus HP whitening repairing night cream 2ml
個cream唔怕好傑, 而家天氣夜晚用都夠保濕,
但英國就唔夠潤,
不過只用一包, 美白效果無感


終於打完啦, 呢篇空瓶好長好長,
打足我兩日先post到出黎

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*



arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()