Clinique 勻淨科研淡斑精華 係我上一年夏季ge美白精華,
不過攤到而家先寫文,
係專櫃買mop1520/ 50ml x 2, 仲有美白面霜同repairwear uplifting 各15ml &其他細枝samples送

點解買兩枝set裝??
因為ba話兩枝50ml為一個療程, 同埋我師奶仔性格,
買兩枝多d野送, 姑且試哂佢一個療程睇佢幾有效先?!



盒背為產品介紹



兩枝50ml貨裝,

"獨家CL-302複合配方,溫和有效的4段式美白作用,使用4週可明顯讓黑斑淡化1-2色階,
12週淡化斑點58%、整體膚色均勻度改善53
"
-- from clinique官網



一貫clinique包裝, 成枝都係包黎
(突然發現我居然將枝精華擺係禪語上面影相, 不敬, 不敬, 無心之失)



樽背寫明通過敏感測試且100%不含香料



樽口吱頭設計



裸手



乳白色, 比一般精華傑, 我全面用會用五泵, 所以我一枝好似唔夠兩個月就用完
佢表明100%不含香料, 不過都有好淡好淡ge香味


手背紋理無咁乾同明顯,
呢枝美白精華ge保濕度比一般美白精華高,
夏天只用佢完全唔做保濕都無問題.

至於美白效果, 我本身真係幾黑, 細個比醫生話成粒朱古力咁,
當然越大越無咁黑, 但都屬於健康膚色戈類.

而我用美白精華ge目的唔係要變白, 只係淡罐骨斑,
因為我覺得一個人天生係點係父母賜予ge,
父母對我地ge愛本身就係最漂亮的, 無必要去改變,
所以我從來唔會刻意改變自己ge樣貌,膚色同體型,
當然, 我會盡力保持好膚質同嘗試sharp返個體型

<--廢話講太多, 入返正題先

開頭用真係唔多見效,
但用到第二枝個美白效果就黎,
我自己都唔為意, 係阿妹問我用咗咩變得咁白,
先留意下, 真係白咗,
可能我係全面用, 係全面個色階白咗應該都有兩度,
但啲斑都仲有係度.

如果想要全面美白, clinique呢枝精華真係有效果,
可以考慮先買一枝試試先,
畢竟我用效果ok唔代表人人都work ga ma.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*



arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()