我都未搞掂英法旅行啲相, 就已經用完其中一樣戰利品啦



Eminence 胡蘿蔔維他命面膜 3ml試用裝係係法國某一間小藥房買ge, 盛惠€3,
澳門個eminence代理商無入呢款面膜, 同埋佢d 3ml試用裝賣mop6x, 都幾貴!!!

呢款面膜適合中至乾性, 疲倦及敏感性皮膚
主要成份有胡蘿蔔, 蜂蜜, 亞麻籽萃取物, 氧化鋅, 專利生化复合配方等
主要功效係活膚, 有強效保濕, 抗氧化同舒緩
<-- 上面戈啲係睇返我平時買eminence ge 網站 essentialdayspa 翻譯出黎ge

"深層滋潤提亮面膜。融入胡蘿蔔和橙皮萃取物,顯著活膚。蘊含維他命C和類胡蘿蔔素,為肌膚補水,同時中和自由基。亞麻籽萃取物,修復肌膚,同時為肌膚排毒。顯著改善肌膚質地,使肌膚富有彈性,淡化歲月衰老痕跡。
顯著舒緩肌膚。使用後肌膚更加鎮定透亮,舒適年輕。適合中性至乾性,敏感或無活力肌膚。"
-- 功效介紹from草莓網

btw, 我見到草莓網賣緊hkd391.5/60ml, 同我係essentialdayspa買個價錢差唔多, 佢可唔可信ga??



第一次用3ml試用裝, 連3ml試用裝都係密封, 即時加分!!!



一打開係好淡好淡ge橙色, 有啲黑色粒粒 <--唔知係咩黎
仲有一陣好清好清ge胡蘿蔔味, 聞落去好清新!!

 
上圖係3ml一半ge份量,加咗少少水,
所以我一盒仔可以用兩次, 試真啲個效果
 (好多人話加礦泉水或花水會好啲, 但我未試過, 我一直都係加水喉水, 下次試下加花水睇下有咩分別!!)
 

搽哂上面都cover哂我成面, 所以一盒真係可以用兩次ga!!!



近鏡影d黑色粒粒, 係類似芝麻戈一類野



用後大概十分鐘ge面頰見到仲有微紅, 其實由搽咗上面幾分鐘開始就已經feel到塊面微熱,
敷完後面會紅, 我敷咗兩次都係咁, 不過我好肯定呢個唔係敏感ge現象,
唔知係入面邊種成份促進咗面部血液循環. 我諗呢個就係佢個活膚同排毒效果
如果係以活膚為目的, 呢個面膜絶對保到你想要ge效果,
但係保濕就遠遠不及士多啤梨透明質酸同垂盆草啦,
至於增加皮膚彈性ge功效, 因為只試得兩次, 所以無感.

呢隻面膜我個人認為比較適合熟齡肌, 以活膚為主ge人用,
我諗我短期內都唔需要買佢隻貨裝用.

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*
arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()