作為innisfree fans ge我, 雖然只愛用油類ge卸妝產品,
但因為已經試勻哂innisfree所有卸妝油, 見到呢枝就身痕買返黎試下,
其實我已經用完佢好耐好耐啦, 都係係平時買開ge韓貨水貨舖度買mop99/150ml,
價錢中等, 平過卸妝油



同卸妝油一樣有安全鎖, 防止誤按



今次用咗以上化妝品黎測試佢ge卸妝效能, 包括:
sofina primavista 2-way cake
mj 眼線筆 (影漏咗^^)
vichy蜜粉
lola brush




成隻手底都係粉餅, 眼線下面係胭脂, 再係上面蓋蜜粉



呢度係三泵ge份量, 我平時用四泵卸全面



按咗一分鐘ge效果, 啲化妝品卸得七七八八



近鏡, 專登影下個卸妝乳因為卸走咗條眼線而變咗乳黑色

 
睇隻手卸妝效果係十分理想, 同卸妝油有得揮.

但係呢枝卸妝乳係我2012年雷品之最,
原因係每次卸妝後, 就算再用洗面產品洗面,
都好似有層油係面度咁,
我試過卸完用紙巾抺, 卸後用溫水洗面,
戈種有層油係度ge感覺仍然存在, 講真係我用過所有innisfree產品最差ge一樣!!!!

最後我真係頂佢唔順, 用咗黎卸手臂, 因為沖京液ge洗潔力強,
所以過完沖涼液後就唔會有戈種一層野ge感覺.

呢枝卸妝乳我強烈建議要買戈時一定要試清楚,
反正而家香港有專櫃, 親身試都好方便.

強調多一次, 呢枝野係我2012年用過所有護膚品ge雷品之最,
絶對唔會回購!!!

[相關文章]
Innisfree 橄欖油保濕卸妝油 Olive Real Cleansing Oil
Innisfree 青蘋果卸妝油 Apple Juice Cleansing Oil

*所有圖片均為LAMA實物拍攝, 請尊重blog主, 切勿盜圖*

arrow
arrow
    全站熱搜

    lamlammummy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()